CEC Bank ofera noi servicii cu valoare adaugata pentru posesorii de card

2 iulie 2013

2 iulie, 2013 – CEC Bank a lansat serviciul Info SMS si programul “MasterCard Rewards” dedicate clientilor persoane fizice, posesori de carduri de debit si de credit, programul de recompense fiind considerat un instrument eficient de loializare si atragere de noi clienti. Chiar daca unele produse sunt lansate cu mult in urma concurentei, nu putem sa nu remarcam faptul ca institutia este din ce in ce mai consecventa sloganului lansat la momentul rebranding-ului: „Nu ne este frica sa ne schimbam. Ne este frica sa ramanem la fel”.

Prin Info SMS clientii sunt informati in timp real, printr-un simplu mesaj pe telefonul mobil, despre tranzactiile efectuate cu cardul (suma utilizata, data, ora, locatia), soldul disponibil si orice alte operatiuni de plati si incasari din contul atasat cardului.


Clientul poate alege sa primeasca un mesaj dupa fiecare tranzactie realizata din contul de card sau numai in cazul tranzactiilor de incasari si plati care depasesc o anumita valoare, stabilita de acesta. Totodata, prin intermediul acestui serviciu se vor remite, in mod gratuit, mesaje despre instiintari de intarziere la plata pentru creditele cu acces prin card, instiintari privind suma si data de plata pentru  cardurile de credit, alerte de blocare la utilizarea cardului.

“Serviciul Info SMS asigura posesorilor de carduri CEC Bank controlul asupra tuturor tranzactiilor efectuate cu cardul (online sau offline), inclusiv asupra tranzactiilor efectuate de catre utilizatorii suplimentari de card si, in acelasi timp, mareste gradul de securitate al tranzactiilor efectuate prin intermediul cardului”, a declarat domnul Radu Gratian Ghetea, Presedintele CEC Bank.

Serviciul este oferit gratuit posesorilor de carduri MasterCard Gold. Pentru celelalte categorii de clienti persoane fizice care detin carduri de debit sau de credit  de la CEC Bank, costul acestui serviciu este de 0,95 euro/luna/cont de card, indiferent de numarul de carduri atasate unui cont.

Pentru a rasplati loialitatea clientilor persoane fizice, utilizatori ai cardurilor MasterCard, CEC Bank a lansat recent si programul de recompense „MasterCard Rewards”. Programul se adreseaza tuturor utilizatorilor de carduri emise de CEC Bank sub sigla MasterCard (MasterCard Debit Standard, MasterCard Credit Standard, MasterCard Gold), care au  posibilitatea de a acumula puncte bonus prin utilizarea cardului pentru platile la comercianti, inclusiv la cei virtuali.

Punctele de loialitate se acumuleaza pentru toate tranzactiile comerciale efectuate cu cardul, indiferent de valoarea acestora. Punctele acumulate pot fi transformate in premii atractive precum gadgeturi, jucarii pentru cei mici, pachete spa sau zboruri cu parapanta cuprinse in Catalogul Programului de recompense MasterCard.

Clientii vor acumula un punct bonus pentru fiecare doi lei cheltuiti la comercianti cu cardul de credit CEC Bank MasterCard si respectiv patru lei cu orice card de debit CEC Bank MasterCard. Propriile puncte bonus pot fi cumulate cu cele ale altor utilizatori de card MasterCard CEC Bank – rude, colegi sau prieteni inrolati in acelasi program – pentru a achizitiona intr-un timp mai scurt cadouri din Catalogul Programului de recompense MasterCard. In plus, primii 100 de clienti care se inscriu in program vor primi un voucher cadou.

“MasterCard Rewards este un program de loialitate gandit pe termen lung, care recompenseaza comportamentul posesorilor de carduri, determinandu-i sa le foloseasca mai mult pentru plata la POS sau pe internet, prin acordarea de puncte de loialitate pentru fiecare tranzactie. Pentru banca, MasterCard Rewards este un instrument eficient de diferentiere, loializare si atragere de noi clienti. Suntem increzatori ca beneficiile acestui nou program rezultat in urma parteneriatului foarte bun pe care il avem cu CEC Bank vor fi apreciate de clientii bancii”, a declarat domnul Cosmin Vladimirescu, Country Manager Romania si Moldova, MasterCard Europe.

CEC Bank a incheiat anul 2012 cu un portofoliu de 984.000 de carduri. Foarte probabil ca programul de recompense va contribui la cresterea gradului de utilizare a cardurilor la comercianti, posesorii de carduri CEC avand cel mai mic apetit in acest sens (cel putin in comparatie cu clientii primilor 10 banci dupa marimea portofoliului). Astfel ponderea tranzactiilor comerciale in total tranzactii este in jurul a 20% la CEC Bank, in vreme ce media pe sistem se apropie de 40%.

Taguri:

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?