Figo.Pay este o aplicatie de tip portofel electronic care ofera utilizatorilor cashback pe card la cumparaturile fizice sau online facute in retelele magazinelor partenere listate in aplicatie, dar si o serie de servicii. Utilizatorii primesc inapoi intre 5 si 10% din banii cheltuiti astfel, direct in contul bancar asociat cardului in termen de 7 zile.
CEC Bank, în parteneriat cu Medeva Fintech, lansează o nouă variantă a produsului Figo.Pay by CEC Bank. Noul portofel electronic oferă utilizatorilor cashback pe cardul Visa Figo.Pay emis de CEC Bank la cumpărăturile fizice sau online făcute în rețelele magazinelor partenere listate în aplicație, dar și multe alte facilități.
„La fiecare achiziție efectuată la oricare dintre comercianții listați în aplicația FigoPay, utilizatorii primesc înapoi până la 10% din suma cheltuită în limita a 1.000 de lei/lunar, în termen de maxim 7 zile lucrătoare.” potrivit comunicatului de presa.
Pachetul Figo.Pay by CEC Bank poate fi achiziționat de orice client persoană fizică și este disponibil atât în unități, cât și 100% online, cu zero drumuri la bancă și conține un cont curent, un card bancar de debit în lei (de tip Visa), Mobile Banking și serviciul SMS Info.
Prețul pachetului Figo.Pay by CEC Bank este de ZERO lei dacă se fac plăți lunare de minim 700 lei. Altfel, prețul este de 5,9 lei/lună, iar prima lună este oferit gratuit.
Pentru a putea beneficia de noile avantaje ale cardului Visa Figo.Pay by CEC Bank, utilizatorii au de urmat trei pași simpli: descarcă aplicația din Google Play sau App Store, se înregistrează în aplicație iar apoi pot merge la cumpărături să plătească cu cardul înrolat în aplicație pentru a obține cashback. Lista comerciantilor se găsește pe site-ul www.figopay.ro cat și în aplicația FigoPay.
CEC Bank a fost prima instituție financiară care a lansat, în premieră pentru România, un pachet complet de servicii bancare dedicate persoanelor cu nevoi speciale. Banca a dotat toate cele peste 1.000 de unități cu documente contractuale în limbaj Braille, disponibile persoanelor cu dizabilități de vedere.
„Noua aplicație contribuie la schimbarea de comportamente, la creșterea adopției bankingului, vine cu noi opțiuni pentru gestionarea conturilor și a cardurilor și, nu în ultimul rând, este un pachet de soluții pentru reducerea costurilor cu cumpărăturile”, a declarat Adina Călin – director Produse şi Servicii Bancare, CEC Bank.
____________
CEC Bank este instituția financiară cu cea mai lungă tradiție din România. Fondată în 1864, CEC Bank are în prezent cea mai extinsă rețea națională, cu peste 1.000 de sucursale și unități teritoriale și cu active de peste 61,7 miliarde lei, la sfârșitul lui 2022.
CEC Bank este o bancă universală ce oferă o gamă completă de produse și servicii persoanelor fizice, IMM-urilor și corporațiilor mari, prin multiple canale de distribuție: unități bancare, rețele de ATM și POS, internet banking (CEConline), mobile banking (CEC app) și magazinul virtual CEC_IN – unde pot fi accesate produse și servicii bancare 100% online.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: