CEC Bank integreaza aplicatia de mobile banking cu platforma ghiseul.ro astfel ca taxele si impozitele pot fi interogate si platite cu mobilul

2 aprilie 2020

CEC Bank, instituția financiară cu cea mai lungă tradiție și cea mai extinsă rețea din România, anunta ca „oferă din aplicația Mobile Banking, acces direct la situația taxelor, impozitelor și a amenzilor datorate către autorități, prin interogarea și integrarea cu Ghișeul.ro și permite achitarea imediată a acestora, fără comisioane”.

CEC Bank a demarat încă de anul trecut mai multe inițiative de digitalizare – precum lansarea plăților de pe mobil, deschiderea online a conturilor – și avem convingerea că internetul de pe mobil este unul din canale care ne vor permite să atragem noi clienți și să contribuim astfel la creșterea incluziunii financiare în România. În 2019, numărul de utilizatori ai CEC Mobile Banking a crescut cu 95% și credem că acesta este canalul cu cel mai ridicat potențial de creștere”, a declarat Bogdan Neacșu, președinte – director general al CEC Bank.

La nivelul anului trecut, circa 60% din volumele de tranzacții ale clienților CEC Bank au fost inițiate prin canalele alternative – Internet Banking și Mobile Banking.

Clienții CEC Bank aveau încă de anul trecut posibilitatea de a plăti online taxele, impozitele sau amenzile, prin aplicația Mobile Banking, prin selectarea și completarea detaliilor de plată (tipul de impozit, instituția beneficiară, suma datorată).

„După integrarea cu ghiseul.ro, taxele și impozitele locale – precum cele pentru terenuri și clădiri, cele auto, dar și amenzile se pot plăți cu un simplu click, sumele datorate la nivel individual fiind afișate direct, sub formă de listă.”, precizeaza banca.

Nu se percep comisioane pentru plățile de taxe, impozite și amenzi prin acest sistem.

Pentru activarea noii funcționalități, este necesară actualizarea aplicației CEC Mobile Banking din App Store pentru posesorii de telefoane Apple sau din Google Play, pentru telefoanele cu Android.

Fondată în 1864, CEC Bank are în prezent peste doua milioane de clienți si cea mai extinsă rețea națională, cu peste 1.000 de sucursale și unități teritoriale.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Adrian Vasilescu – consilier de strategie al guvernatorului BNR

„O singură provizie am făcut, de card, pentru că nu mai umblu cu banii în buzunar. Banii sunt cei mai periculoși când este vorba de răspândirea unei molimi. Am renunțat la cash. În rest, este o prostie să faci provizii. Dacă vine o molimă și nici nu știi când va ajunge, dacă ar fi să se întindă, pe cât timp să poți să faci provizii? Faci provizii pe trei săptămâni, pe patru săptămâni și mai departe?”, a spus consultantul.

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?