CEC Bank extinde parteneriatul cu SelfPay

14 ianuarie 2021

Peste 6.500 puncte noi de plată a tarifelor pentru permisele de ședere și a documentelor de călătorie pentru străini, puse la dispoziția cetățenilor de CEC Bank în asociere cu SelfPay.

Tarifele ce reprezintă contravaloarea permiselor de ședere și a documentelor de călătorie pentru străini se pot plăti din luna ianuarie prin intermediul celor peste 5.500 de Stații de Plată SelfPay, precum și prin cele peste 1.000 de unități CEC Bank.


Plata acestor tarife este posibilă în baza parteneriatului dintre SelfPay și CEC Bank pentru furnizarea către Compania Națională „Imprimeria Națională” de servicii de încasare a contravalorii pașapoartelor, permiselor de ședere temporară și a documentelor de călătorie pentru cetățenii străini.

Plata contravalorii permiselor de ședere și a documentelor de călătorie pentru străini se poate realiza în cea mai mare rețea națională de Stații de Plată self-service.

„Această facilitate permite efectuarea de plăți în deplină siguranță pentru cetățeni, permițându-le să evite aglomerația și contactul cu alte persoane. Tot ce trebuie să facă o persoană care dorește să achite taxe și tarife  este să meargă la cea mai apropiată Stație de Plata SelfPay, să-și introducă datele necesare, plata fiind imediat înregistrată,” potrivit comunicatului.

Stațiile de Plată SelfPay, amplasate în peste 1.000 de localități din țară, pot fi găsite în rețele de retail modern precum Profi, Carrefour, Kaufland, Mega Image, în centre comerciale, benzinării sau în magazine de proximitate, în intervale orare de până la 24/7. Prin intermediul acestor statii, SelfPay ofera peste 170 de servicii.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?