[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

CEC Bank automatizeaza casieriile printr-un parteneriat cu Selfpay

10 mai 2018

In urma parteneriatului incheiat cu SelfPay, lider al pietei de terminale de tip self-service, in unitatile CEC Bank din toata tara vor fi instalate 382 statii de plata pana la sfarsitul anului. Aceste statii de plata vor prelua o parte dintre atributiile casierilor. Astfel, clientii bancii vor putea efectua operatiuni precum servicii de plata de tip reincarcare electronica a cartelelor de telefon mobil, incasari contravaloare facturi, rate, taxe si alte servicii.

Primele statii de plata sunt deja instalate si disponibile in reteaua CEC Bank din Bucuresti, urmand ca procesul de extindere sa continue rapid la nivel national. CEC Bank dispune de cea mai extinsa retea teritoriala, ce include 1.022 unitati, din care 480 sunt situate in mediul rural.


„O preocupare majora a CEC Bank o reprezinta, in acest moment, adaptarea activitatii la cerintele tehnice si organizatorice impuse de competitia pe linia digitalizarii. Prin parteneriatul cu SelfPay, banca noastra face un nou pas in aceasta directie si isi automatizeaza casieriile, oferind clientilor posibilitatea de a efectua platile intr-un mod simplu si rapid”, a declarat Radu Gratian Ghetea, Presedinte – Director General CEC Bank.

„Parteneriatul incheiat cu CEC Bank face parte din strategia de dezvoltare pe termen mediu si lung a SelfPay. In mod obisnuit, bancile din Romania fac investitii masive in automatizarea proceselor, instaland, printre altele, robotei sub diverse denumiri si forme care preiau atributiile casieriilor. CEC Bank a ales sa automatizeze casieriile folosind cea mai buna tehnologie self-service de pe piata, printr-un parteneriat cu SelfPay. Astfel, celor deja peste 3.000 de statii de plata SelfPay de pe teritoriul intregii tari se vor adauga si statiile de plata CEC Bank, la care clientii bancii vor putea efectua cu usurinta platile obisnuite intr-o maniera cu adevarat simpla si rapida”, a declarat Adrian Badea, CEO al SelfPay.

Statiile de plata SelfPay aduna intr-un singur loc platile de facturi si achizitionarea de servicii, toate acestea prin doar cateva atingeri de ecran. Indiferent de metoda de plata, clientii SelfPay au acces 24/7 la tehnologie moderna si servicii de cea mai buna calitate. Reteaua SelfPay cuprinde in prezent 3.000 de statii de plata, amplasate in peste 750 de localitati din tara, iar la finalul anului 2018 va ajunge la 4.000, in crestere cu 38% fata de anul 2017.

Compania pune la dispozitia clientilor mai mult de 100 de servicii, printre care se numara: plati facturi, rovinieta, rate credit, plati intretinere, reincarcare eletronica, plati online, e-money, donatii, bilete de tren si bilete la spectacole.

SelfPay detine cea mai mare retea de statii de plata de tip self-service, acestea fiind amplasate in peste 750 de localitati din tara. Statiile de plata SelfPay pot fi gasite in marile retele de retail, universitati, centre comerciale, piete, benzinarii si magazine de proximitate.

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?