[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

CEC Bank a depășit pragul de 1.000 de bancomate și aparate multifuncționale, fiind pe locul trei in piata. Peste 80% din întreaga rețea de ATM-uri a fost înlocuită cu echipamente de ultimă generație.

26 mai 2023

CEC Bank a înlocuit aproximativ 1.100 de bancomate și aparate multifuncționale vechi cu aparatură de ultimă generație, continuând astfel programul multianual de modernizare a rețelei băncii. 

Banca are a treia cea mai extinsă rețea de ATM-uri și MFM-uri din România iar în prezent, peste 80% din această rețea este dotată cu tehnologii noi, tot mai în tendinte printre consumatori: ecrane touch de mari dimensiuni și tehnologie contactless. 
 
Mobilitatea și soluțiile digitale câștigă tot mai mult teren în rândul clienților. Pentru a veni în întâmpinarea acestora, CEC Bank a implementat și va implementa în continuare funcționalități pe echipamentele băncii, care să faciliteze accesul clienților 24/7 la operațiunile bancare, fără a mai fi nevoie de prezența la ghișeu”, a declarat Cristian Tudorancea, Director Carduri în cadrul CEC Bank.  
 
Noile echipamentele au funcționalități pentru efectuarea operațiunilor contactless, tehnologie implementată deja anul trecut. Aceste echipamente permit retrageri de numerar de pe card și alte operațiuni de la bancomatele băncii, fără a mai fi necesară introducerea cardului în fantă dar permit și retrageri direct cu telefonul, ceasul smart sau cu alte dispozitive contactless la bancomatele și multifuncționalele din rețeaua băncii. Toate echipamentele noi permit citirea codurilor de bare/QR. 
 
Programul multianual de modernizare a rețelei de bancomate a CEC Bank continuă până la modernizarea întregii rețele de echipamente. 
 
Tranzacții / Terminale
 
Activitatea de acceptare la plată prin card prin POS-uri fizice, virtuale și SNEP s-a dublat până la finalul anului 2022 comparativ cu finele anului 2020, la numărul de terminale fiind creșteri de peste 100% în doi ani.    
 
Totodată, numărul de tranzacții a crescut cu 32% în 2022 comparativ cu 2021 și cu 75% în perioada 2020 – 2022 iar valorile de tranzacționare au crescut cu 25% față de 2021 și cu 54% în perioada 2020 – 2022. 


Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?