Cea mai mare eroare din comertul online: poti sa cumperi un televizor cu 49 de lei?

27 iunie 2014

Anul trecut in ziua de Paste, pe magazinul online www.cel.ro a aparut dintr-o eroare o promotie la un model de televizor Toshiba LED Full HD care putea fi achizitionat la pretul de 49 lei/buc. S-au comandat 1.800 de televizoare, iar unii clienti au dat in judecata vanzatorul pentru ca nu li s-a livrat televizorul la acel pret. Iata ce a urmat.

Magazinul online a a anuntat ca incidentul prin care a fost afisat un pret atat de mic pentru un televizor a aparut in urma unei erori de sistem, iar toti cei care au comandat modelul respectiv la un pret cu 2.400 lei mai mic in comparatie cu pretul standard au primit un e-mail din partea magazinul in care se motiva eroarea.

Totusi, un numar de 25 cumparatori, care isi comandasera mai multe televizoare, s-au constituit ca parte vatamata si au inaintat o cerere catre Judecatoria Sector 3 prin intermediul Casei de Avocatura Calin si Asociatii, iar in data de 30 aprilie 2014 judecatoria a dat castig de cauza reclamantilor.

“Obliga parata sa predea reclamantilor numai cate un televizor marca Toshiba tipul LED40 Toshiba 40RL 938 Full HD. Respinge cererea, in ce priveste restul televizoarelor, ca neintemeiata. Obliga parata sa plateasca reclamantilor 1770,75 lei, cheltuieli de judecata. Cu apel in 30 de zile de la comunicare. Pronuntata in sedinta publica, astazi 30.04.2014” se arata in sentinta Judecatoriei Sectorului 3.
Clientii au comandat 1.800 de televizoare Toshiba la un pret de 49 de lei. A fost inregistrata o comanda de 200 de bucati.

Compania a atacat sentinta data de judecatoriei Sector 3, reprezentantii cel.ro considerand ca sentinta ar incalca cinci legi aflate in vigoare.

Prejudiciul suferit de companie s-ar ridica la suma de 100.000 de lei daca si instantele superioare vor da in final castig de cauza reclamantilor.

Continuarea pe www.economica.net

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?