„La noi lucrurile au mers bine spre foarte bine, dar după o perioada de doua saptamani de la începutul pandemiei când am înregistrat o scădere de 15-20% (a volumului de comenzi – n.red.). Atunci ne făceam planuri de reducere şi de recalibrare a businessului. Apoi am avut o creştere considerabilă, de circa 30%, care ne-a solicitat foarte mult şi ne-a făcut să lucrăm mai mult. Cât au fost magazinele închise am fost cu 15-20% peste perioada de Black Friday, iar de când s-au deschis, procentul a mai scăzut, dar suntem peste anul trecut“, spune Adrian Mihai, cofondator Fan Courier, în cadrul emisiunii ZF „15 minute cu un antreprenor”
Pentru a face fata, compania si-a marit flota de masini, la peste 4.200 de autovehicule, dar si personalul, care a ajuns la 7.400, in intreaga tara. Reprezentantul Fan Courier spune ca gasirea si formarea curierilor este o foarte mare provocare.
„Durează circa şase luni să pregătim un curier. Pentru că nu găsim oameni pregătiţi pentru a fi curieri, noi ne-am înfiinţat o şcoală pentru a-i putea pregăti“, explică Adrian Mihai.
FAN Courier are bugetate pentru 2020 investiţii în valoare de 58 de milioane de lei, în uşoară creştere faţă de bugetul de anul trecut.
În 2019, cifra de afaceri a companiei a fost de 792 mil. lei, plus 15% comparativ cu anul precedent.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: