Compania locală Eat & Joy, care administrează platforma online pentru comenzi de mâncare caserola.ro, mizează anul acesta pe afaceri cuprinse între 1,5 mil. euro şi 2 mil. euro, aproape dublu faţă de 2017, în condiţiile în care aceasta a primit recent o investiţie de 250.000 euro necesara pentru a mentine cresterea anuala de peste 100% din ultimii cinci ani.
Valoarea medie a unei comenzi se situează între 120 şi 130 lei, comanda fiind de obicei pentru minimum două persoane, potrivit ZF.
“Avem aproximativ 200 de clienti pe zi. 40% comanda la amiaza si 40% seara. Avem aproximativ 20 de livratori in momentul de fata. Restaurantele sunt de top, asa ca si preparatele sunt mai scumpe, datorita calitatii.”, a declarat Bianca Rusu, fondatorul caserola.ro, in cadrul emisiunii Ziua Zero.
In general, timpul de livrare mancare este de 60-90 de minute de la plasarea comenzii, insa poate varia in functie de conditiile de trafic sau de sectorul din care se comanda. Timpul de livrare este comunicat la preluarea comenzii de catre operator, iar clientul este informat din timp despre statusul livrarii la domiciliu.
Pentru a reduce timpii de livrare, compania are propria echipa de ”livratori”.
”Suntem probabil singura platforma de delivery in Bucuresti care foloseste propria echipa de livratori, pentru fiecare comanda la domiciliu. Putem controla astfel mai bine intregul proces de livrare. Folosim pentru fiecare livrare genti termoizolante cu incalzire si masini autorizate, astfel incat clientul poate fi sigur ca mancarea va ajunge intotdeauna calda, indiferent de sectorul in care se afla.” a precizat Bianca Rusu.
Plata se poate efectua atat numerar cat si prin card.
In 2013 când s-a lansat serviciul, compania a plecat la drum cu cinci restaurante. In prezent, Caserola.ro livreaza pentru 40 de restaurante, iar obiectivul este sa ajunga la 60 de restaurante pana la finalul anului.
”Suntem si dorim sa ramanem un serviciu de top: doar unul din cinci restaurante care ne contacteaza ajung in lista noastra de livrare, si ne rezervam chiar dreptul de a elimina restaurante din lista in cazul in care primim feedback negativ din partea clientilor. In acelasi timp, lucram in mod constant cu restaurantele pentru a le comunica preferintele clientilor si de multe ori restaurantele partenere isi ajusteaza meniul sau isi imbunatatesc felurile de mancare in functie de feedbackul primit.”
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: