Intrebat cand va deschide un magazin online in provincie, Radu Butufei – director eCommerce al Carrefour Romania, a declarat ca exista interes si catre orase importante din tara, dar momentan inca perfectioneaza livrarile in Capitala.
“Traficul pe site-ul nostru este 50% din Bucuresti si 50% din provincie. Ne uitam la extindere in provincie. Vizam orasele Iasi, Cluj, dar si Constanta. Trebuie mai intai sa perfectionam livrarea in Bucuresti si apoi ne vom extinde.”, a declarat Butufei in cadrul unui eveniment dedicat comertului electronic.
Se pare ca reactia pietei este extrem de pozitiva, reprezentantul Carrefour precizand faptul ca magazinul online primeste zilnic intre cateva sute si cateva mii de comenzi. Mai mult, valoarea medie a unui bon fiscal in online este de patru ori mai mare decat cea a cumparaturilor din hipermarcheturi.
“Cand aleg sa faca cumparaturi pe Internet, oamenii sunt impinsi de impuls. El este in principal cel care dicteaza. In cazul Carrefour Online, la un an de la lansare, valoarea bonului de cumparaturi pe Internet este de patru ori mai mare decat in hipermarket”, a aratat reprezentantul Carrefour.
“Se comanda foarte mult seara intre orele 21:30 si 24:00. Este momentul in care ti-ai culcat copiii si te preocupa cumparaturile. Surprinzator este ca cel mai selectat interval orar pentru livrarea produselor este intre orele 14:00 si 16:00”.
Radu Butufei a mai aratat ca femeile cumpara cel mai des de pe Carrefour Online, “60% dintre clientii Carrefour Online fiind femei cu varsta cuprinse intre 28-45 de ani cu cariera sau cu copii”.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: