Carrefour lanseaza „Casa ta – Self Service”: clientii isi scaneaza singuri produsele pe care le platesc cu cardul sau cu mobilul

25 august 2017

Carrefour România a lansat pe 21 August, in hipermarketul Carrefour Baneasa, serviciul integrat „Casa ta – Self Service”, prima casa de marcat unde clientii au posibilitatea de a scana si plati singuri, in acelasi loc, produsele cumparate.

„Ne bucuram sa putem oferi clientilor nostri experiente unice de cumparaturi, iar noul serviciu integrat „Casa ta – Self Service” va da acestora posibilitatea de a lua viitorul in propriile maini, datorita tehnologiei propuse prin functiile casei de marcat. Astfel, clientii sunt invitati in hipermarketul Carrefour Baneasa sa descopere acest proiect pilot si sa incerce singuri noua casa de marcat „Casa ta – Self Service” care permite realizarea cumparaturilor in doi pasi simpli: scanarea produselor la casa de marcat „Casa ta- Self Service” si plata produselor scanate – cu cardul sau prin aplicatia mobila Carrefour Pay, disponibila gratuit in AppStore si in magazinul Google Play”, spune Andreea Mihai, Director de Marketing&Comunicare, PR&Solidaritate, Dimanica Comerciala&Pricing Carrefour Romania.

Zona dedicata noului serviciu „Casa ta – Self Service” este alcatuita din 4 case de marcat tip self check-out si este deservita de un supervizor permanent, gata oricand sa ofere clientilor indrumarea necesara utilizarii caselor de marcat.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?