[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Carrefour face un rebranding al magazinului online si introduce o platforma de tip marketplace

18 mai 2018

In acest moment exista o singura platforma atat pentru site-ul oficial Carrefour cat si pentru magazinul online.

Retailerul francez Carrefour își extinde oferta din online și lansează un marketplace, în care, pe lângă produsele din magazinele sale, vinde și produse ale partenerilor. Astfel, platforma, încorporată în site-ul carrefour.ro, cuprinde două secțiuni „Supermarket online” și „Carrefour și partenerii”.

Ce înseamnă „Carrefour și partenerii”? „Reunim în cadrul unei singure platforme produse cât mai variate, comercializate de diverși parteneri (comercianți online). Astfel, poți găsi ușor și într-un singur loc produsele, alegându-le în funcție de caracteristici precum prețul, garanția, data și costul livrării”, detaliază reprezentanții Carrefour pe site.

De asemenea, compania specifică faptul că produsele partenerilor sunt livrate chiar de cei din urmă, responsabilitatea pentru stocuri și calitate revenindu-le partenerilor. Carrefour intervine doar în cazul în care apar neconcordanțe de livrare. Oferta partenerilor Carrefour include peste 140.000 de produse din numeroase categorii.

La capitolul costuri de livrare, compania menționează pe platformă că, pentru comenzile din secțiunea „Carrefour & Partenerii”, costul de livrare diferă în funcție de fiecare partener și de modalitatea de livrare, variantele disponibile fiind „Livrare la adresa ta” sau „Click & Collect”.

Pentru comenzile din secțiunea „Supermarket Online”, costul de livrare al comenzii conține 3 elemente: valoarea produselor achiziționate, valoarea Taxei de Livrare (variază în funcție de valoarea totală a produselor achiziționate si valoarea Taxei de Greutate (variază în funcție de greutatea comenzii).

Taxa de transport se calculează în funcție de valoarea comenzii, astfel: pentru comenzi între 0,01 lei și 149,99 lei, taxa de livrare este 20 lei; pentru comenzi între 150 lei și 299,99 lei, taxa de livrare este 10 lei și pentru comenzile ce depășesc 300 de lei, livrarea este gratuită.

Sursa: Magazinul Progresiv

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?