[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Carrefour extinde serviciul „Casa ta – Self Service” lansat ca pilot in vara anului trecut

15 februarie 2018

Carrefour extinde pe piața locală sistemul de scanare și plată a produselor „Casa ta – Self Service” în alte 3 hipermarketuri, ridicând la 8 numărul magazinelor în care este disponibilă această facilitate, potrivit profit.ro. Zona special amenajată pentru noul serviciu „Casa ta – Self Service” este formată din 4 case de marcat tip self check-out și îi este alocat un supervizor permanent.

Serviciul a fost lansat în vara anului trecut, ca un pilot, prima locatie fiind Carrefour Băneasa

„Casa ta – Self Service” permite realizarea cumpărăturilor în doi pași: scanarea produselor la casa de marcat și plata produselor scanate – cu cardul sau prin aplicația mobilă Carrefour Pay, disponibilă gratuit în AppStore și în magazinul Google Play.

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?