[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Cardurile de transport STB pot fi reîncărcate în magazinele partenere PayPoint

13 mai 2024

De acum, utilizatorii cardurilor de transport Activ, folosite în rețeaua de transport public din București și Ilfov, au la dispoziție o nouă metodă de a-și alimenta cardul de călătorie: reţeaua punctelor de plată PayPoint, cu peste 830 de terminale în București și județul Ilfov. Noua facilitate oferită utilizatorilor transportului în comun din București și împrejurimi este posibilă datorită parteneriatului încheiat între PayPoint Services şi Societatea de Transport București (STB).

Ca urmare a acestui acord de colaborare, utilizatorii pot achiziționa atât titluri de călătorie, cât și abonamente STB de pe orice echipament PayPoint asistat (operat de către vânzătorul din magazin) sau neasistat, din Bucureşti şi proximităţi. Pentru achiziționarea titlurilor de călătorie și a abonamentelor STB este necesară deţinerea unui card de transport (fizic) emis de STB. 


Cum functioneaza

Rețeaua extinsă de puncte de plată PayPoint oferă călătorilor STB posibilitatea de a-și încărca cardurile Activ, fie că este vorba despre portofele electronice sau abonamente: consumatorul se prezintă cu cardul Activ la unul din magazinele unde apare sigla PayPoint, se adresează persoanei care operează terminalul PayPoint, care va introduce seria cardului de transport și va opera tranzacţia.

Pentru Portofel Electronic se introduce suma de reîncărcare dorită (valoarea maximă admisă este de 80 de lei), iar pentru Abonamente, care pot fi reîncărcate anticipat cu maxim 60 de zile înainte, se selectează tipul de abonament și data de început a acestuia. Plata se face în numerar, iar consumatorul primește dovada plăţii eliberată de terminal la finalul fiecărei tranzacții.

Serviciul este disponibil şi pe terminalele PayPoint neasistate, unde utilizatorul urmează paşii descrişi în meniul intuitiv şi gestionează singur tranzacţia.

Titlurile de călătorie ce nu pot fi reîncărcate prin intermediul terminalelor PayPoint sunt următoarele: călătorii metropolitane; abonamentele orare; abonamentele cu tarif redus; abonamentele integrate cu transportul feroviar.

Accesarea domeniului „Transport public” reprezintă un obiectiv important în strategia PayPoint, iar inaugurarea acestui segment prin parteneriatul cu STB nu poate decât să ne bucure. PayPoint şi-a clădit în timp cea mai extinsă reţea de puncte de plată, unde românii îşi pot rezolva rapid şi simplu plăţile recurente, cu o simplă vizită la un magazin partener din proximitate. Acum le facilităm celor din Bucureşti şi plata titlurilor de călătorie, un serviciu care suntem convinşi că se va bucura rapid de succes„, a declarat Utku Ogrendil, CEO PayPoint Services.

____________

PayPoint România este principalul operator de plăți în numerar pentru o gamă variată de servicii, disponibil în aproximativ 25.000 de puncte de retail. În prezent, PayPoint asigură încasarea plăților pentru majoritatea furnizorilor de utilități și servicii din România. În locațiile partenere, clienții pot efectua plăți numeroase pentru: facturile de utilități (electricitate, gaze, apă etc.), telefonie fixă și mobilă, rate, asigurări, roviniete, internet și cablu sau servicii de securitate. Reţeaua naţională de POS-uri PayPoint oferă şi acceptarea la plată a cardurilor pentru bunurile şi serviciile achiziţionate în locaţie.

Serviciul public de transport face parte din sfera serviciilor publice de interes strategic pentru Capitala României. Rețeaua de transport public a municipiului București – a patra ca mărime din Europa – oferă, zilnic, servicii de transport pentru aproximativ 1,8 milioane de călători.

STB dispune de un parc de vehicule noi – 100 de tramvaie Imperio, 100 de troleibuze Solaris, 100 de autobuze electrice, 120 de autobuze hibrid Mercedes si 400 de autobuze Otokar.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?