[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Cardurile co-branded au cea mai mare popularitate in Romania

25 octombrie 2010

25 octombrie, 2010 – Datorita beneficiilor suplimentare oferite de retailerii parteneri, cardurile co-branded se bucura de cea mai mare popularitate in Romania, potrivit reprezentantilor MasterCard Europe. Cu toate acestea, se apreciaza ca este foarte important ca produsul sa se adreseze categoriei de public potrivite, pentru ca tendinta pe piata la ora actuala  este „un produs special pentru mine”, mai degraba decat „un produs pentru oricine”.

In primele 10 luni ale anului, MasterCard Europe a sustinut lansarea a cinci programe co-branded impreuna cu institutiile financiare partenere din Romania. Cardurile se adreseaza unor categorii diverse de public, in functie de interese si comportament: persoane care calatoresc frecvent cu avionul sau clienti fideli ai anumitor comercianti. Noile produse completeaza cele aproximativ 50 de programe de carduri co-branded si multi-merchant pe platforma MasterCard existente pe piata locala.

„In prezent, clientii institutiilor financiare au nevoie de mai mult decat un simplu instrument de plata, de aceea incurajam si sustinem diversificarea ofertei emitentilor”, spune Cosmin Vladimirescu, Country Manager Romania si Moldova, MasterCard Europe. „Clientii beneficiaza de tehnologii de ultima generatie, cum ar fi PayPass, 3D Secure, cardul cu display, cardurile putand fi de debit, credit sau prepaid, dar si de beneficii suplimentare, cum sunt asigurarile, serviciile de asistenta sau concierge. La acestea se adauga reducerile la comercianti de top, internationali sau locali, acordate posesorilor de carduri premium prin intermediul MasterCard Premium Collection sau MasterCard Elite.

Tocmai datorita beneficiilor suplimentare oferite de retailerii parteneri, cardurile co-branded se bucura in continuare de o mare popularitate. Reducerile, punctele de fidelitate, plata in rate fara dobanda – toate acestea aduc avantaje certe, deopotriva pentru consumatori si comercianti.”

Programe de carduri co-branded lansate in acest an pe piata romaneasca de MasterCard Europe au fost dezvoltate in parteneriat cu BRD Finance (care a lansat doua carduri de credit cu Altex si Media Galaxy), Libra Bank (care a pus in circulatie un card de reduceri pentru cititoarele Eva.ro), BCR (care a emis un card pe segmentul zborurilor low-cost cu Wizz Air) si Alpha Bank (care a lansat un card de credit impreuna cu Comote).

„Studiile comandate de noi arata ca motivele care ii determina pe consumatori sa achizitioneze un card co-branded sunt recompensele permanente, beneficiile oferite de apartenenta la grupul de clienti fideli ai unei anumite organizatii si promotiile cu caracter periodic. Experienta internationala a MasterCard in astfel de parteneriate a permis institutiilor financiare sa isi segmenteze eficient portofoliul si sa acopere diversele cerinte ale consumatorilor”, adauga Cosmin Vladimirescu.

Taguri:

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?