[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Campanie Visa – fiecare plata la Kaufland sau eMag este rasplatita cu un voucher cadou – valoarea ofertelor acordate cumuleaza pana la 10 mil. lei

24 mai 2016

In premiera pentru Romania, Visa Europe susține o amplă iniţiativă de încurajare a plăţilor electronice care reuneşte nouă comercianţi de top care au fost alesi tinand cont de faptul ca principalele cinci categorii de comercianţi unde se plăteşte cel mai des cu cardul sunt supermarket-urile, benzinăriile, farmaciile, magazinele de îmbrăcăminte şi restaurantele. Acestea însumează cumulat 70% din totalul plăţilor cu carduri Visa în România.

eMAG, cel mai mare magazin online din regiune, şi Kaufland, cel mai mare retailer din România, derulează în perioada 23 mai – 3 iulie 2016 campania promoțională “Plăteşte cu Visa şi alege-ţi oferta”. Fiecare plată cu cardul Visa în magazinele Kaufland, pe www.emag.ro sau prin aplicaţia de mobil eMAG, indiferent de valoarea cumpărăturilor, este răsplătită cu un voucher de cumpărături cadou.

Clienţii îşi vor putea alege una dintre ofertele puse la dispoziţie de cei şapte parteneri ai campaniei, descrise pe voucher, care acoperă o gamă extinsă de produse şi servicii de tip îmbrăcăminte (magazinele C&A), divertisment (sălile de cinema din reţeaua Cinema City), electronice şi electrocasnice (magazinele Flanco), restaurant (Pizza Hut şi KFC), combustibil (benzinăriile MOL) şi farma (Sensiblu).

Pentru a-şi revendica oferta la una dintre cele aproximativ 850 de locații comerciale ale partenerilor, clientul va trebui să prezinte voucherul obţinut la Kaufland sau eMAG şi să facă o plată cu cardul Visa. Valoarea ofertelor acordate în cadrul campaniei “Plăteşte cu Visa şi alege-ţi oferta” cumulează până la 10 milioane lei.

“Această campanie este o premieră în România. Noutatea majoră pe care o aduce este faptul că fiecare plată cu cardul Visa la Kaufland sau eMAG, indiferent de valoare, va fi răsplătită pe loc cu un voucher cadou, fără să mai depindă de premii oferite prin tragere la sorți. Suntem încrezători că datorită mecanismului inovator și partenerilor recunoscuți iniţiativa se va bucura de interes din partea consumatorilor. Românii plătesc tot mai mult cu cardul la comercianţi, tendință confirmată de evoluțiile pozitive din primele patru luni ale anului, când s-a înregistrat o creștere de peste 20%, atât ca număr de plăţi, cât şi ca sume cheltuite cu carduri Visa în magazine”, a declarat Cătălin Crețu, director general pentru România, Croaţia, Slovenia şi Malta în cadrul Visa Europe.

“Parteneriatul cu Visa vine în contextul în care tot mai mulți clienți aleg opțiunea simplă și sigură de a plăti cu cardul fie de pe desktop sau mobil. Mai mult, în contextul în care clienții se așteaptă să aibă totul la îndemână pe mobil, noi am introdus Plata cu 1 click, cel mai rapid şi sigur mod de a plăti. Practic, utilizatorii introduc datele de card în momentul activării opţiunii cardului. Acestuia îi este asociat un cod numeric criptat, care va fi utilizat pentru plăţile viitoare, în deplină siguranţă”, a declarat Tudor Manea, director general eMAG România.

„Cu un parteneriat puternic și cu tradiție, iată-ne ajunși la cea de-a șasea campanie împreună cu Visa, prin care oferim clienților Kaufland satisfacția și plăcerea de a face cumpărături. Venim cu prima campanie cu oferte pentru toți clienții care folosesc cardul Visa în magazinele Kaufland. Încurajăm clienții să utilizeze cardul pentru cumpărăturile din Kaufland, putând beneficia astfel de cât mai multe oferte”, a declarat Valer Hancaș, Manager Corporate Affairs & Comunicare Kaufland România.

Vizual campanie Visa comercianti

Vizual campanie Visa comercianti

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?