[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Campanie Fashion Days: platesti cu MasterCard sau Maestro prin optiunea „Pay by Click” si ai garantat 50 de lei

7 iulie 2016

Fashion Days anunta ca în perioada 7 iulie – 31 august 2016, toți utilizatorii, care aleg să plătească cu MasterCard sau Maestro și își înregistrează cardul în opțiunea „Pay by Click”, vor fi recompensați cu un voucher de 50 de lei la următoarea comandă efectuată.

Campania dedicată stimulării plății cu cardul, se aplică tuturor comenzilor achitate online, pe Fashion Days, indiferent de canalul de plată (desktop, mobile sau prin aplicațiile de mobil), prin înregistrarea cardului MasterCard sau Maestro în Pay by Click.

„Opțiunea reprezintă o soluție care ușurează procesul de check-out și simplifică experiența de plată prin reducerea timpului necesar pentru finalizarea unei tranzacții. Prin înregistrarea în „Pay by Click”, datele cardului sunt salvate în contul de client Fashion Days. La următoarele comenzi pentru care se va alege plata prin „Pay by Click” nu va mai fi nevoie să fie introduse datele aferente cardului, deoarece acestea sunt deja salvate. În acest fel se va ajunge direct la ultimul pas din check-out, respectiv la pagina de validare PayU.”, potrivit comunicatului de presa.

„Cumpărătorii Fashion Days sunt preponderent persoane cu studii medii și superioare, din mediul urban, care au o viață activă și pentru care timpul este o componentă esențială. Pentru ei shoppingul online este un stil de viață. Încercăm să ne adaptăm nevoilor fiecăruia dintre ei și să le creștem încrederea în e-commerce, prin fiecare serviciu sau campanie. Parteneriatul cu MasterCard, prin care facem mai ușor procesul de plată cu cardul, reprezintă încă un pas în direcția îmbunătățirii experienței de cumpărare”, a declarat Andrei Chirilă, Chief Marketing Officer Fashion Days.

Pe lângă diversitatea foarte mare, de peste 500.000 de produse, clienții Fashion Days beneficiază de livrare și retur gratuite. Un aspect important de menționat în acest context: Fashion Days este primul magazin online care a introdus, în 2013, opțiunea de plată cu cardul în aplicația de mobil.

În prezent, peste 50% dintre comenzile de pe Fashion Days au fost plasate de pe dispozitivele mobile, iar pentru 2017 estimările arată că procentul acestora va atinge pragul de 60% din total comenzi. În ceea ce privește ponderea plăților cu cardul, acestea au depășit pragul de 20% din totalul comenzilor înregistrate în shop-ul Fashion Days. Peste 50% dintre cei care plătesc cu cardul sunt din Bucureşti, urmaţi de cei din Cluj, Timişoara, Braşov și Iași.

„Alături de Fashion Days, ne bucurăm să aducem mai aproape posesorilor de carduri MasterCard și Maestro o experiență de plată optimizată, ce contribuie semnificativ la realizarea cumpărăturilor online, de pe orice format de device, în special de pe cele mobile, într-un mod rapid și facil”, a declarat Gabriel Ghiță, Head of New Business, MasterCard Central and Eastern Europe Division. „Pentru popularizarea noului serviciu, realizăm împreună cu partenerii de la Fashion Days și o campanie promoțională dedicată posesorilor de carduri MasterCard și Maestro ce adoptă noua opțiune până la sfârșitul acestei veri”, continuă acesta.

Potrivit comunicatului, Fashion Days este cea mai mare destinație de fashion cu o oferta de 500.000 de produse, de la peste 1000 de branduri de piese vestimentare, încălțăminte și accesorii pentru femei, bărbați și copii, cu livrare rapidă. Compania pune la dispoziția clienților săi produse 100% originale alese direct de la distribuitori autorizați ai brandurilor internaționale de top precum: Calvin Klein, Michael Kors, Armani, United Colors of Benetton, Nike, Esprit, Converse, Desigual, Vero Moda, Guess, Geox și multe altele.

Fondată în 2009 de către antreprenori elvețieni, compania s-a extins rapid și operează în prezent în Romania, Bulgaria și Ungaria. Din 2011, Fashion Days este parte a grupului eMAG, fapt care generează mai multe idei inovatoare pentru dezvoltare și beneficii clienților. Cu peste 4 milioane de clienți, Fashion Days este unul dintre jucătorii cheie ai industriei de modă din regiune.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?