evoMAG anunta ca desfășoară, până pe 3 februarie, o campanie de lichidare de stocuri, „cel mai mare eveniment de reduceri al sezonului”. Astfel, „peste 14.000 de produse din aproape toate categoriile listate în site, vor beneficia de cele mai mari discounturi oferite în acest sezon, de până la 70%”, potrivit comunicatului.
„Am înregistrat anul trecut o creștere cu aproape 80% a vânzărilor de produse din categoria Sport & Fitness, fiind segmentul cu cele mai bune rezultate în 2018 la evoMAG, prin prisma evoluției. Estimăm pentru această perioadă o dublare a vânzărilor de produse de acest gen, iar pentru întreg anul, o creştere cu 50%. În prezent avem în categorie circa 8.600 de repere și, datorită cererii mari, vom adăuga acestui segment, în 2019, peste 2.500 de noi produse”, spune Mihai Pătrașcu, CEO evoMAG.
În medie, bugetul pe care îl alocă românii achiziției de produse din categoria Sport & Fitness este de aproape 400 de lei, mai mare, în 2018, cu peste 30% față de 2017, mai precizeaza compania.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: