[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Campanie de digitalizare pentru comerciantii care vor sa-si deschida un magazin online

12 august 2020

NETOPIA Payments în parteneriat cu ContentSpeed, agenție de eCommerce full service, au lansat o campanie de digitalizare în sprijinul comercianților care, în contextul economic actual, vor să deschidă rapid un nou canal de vânzare în mediul online.

Astfel, „comercianții din orice industrie pot beneficia de dezvoltarea rapidă a unui magazin online complet echipat, pe o platformă profesionistă dezvoltată de ContentSpeed, și integrarea imediată a soluției online de procesare și încasare a plăților online dezvoltată de NETOPIA Payments”, potrivit comunicatului.


În acest sens, cei doi parteneri anunță implementarea unui sistem automatizat, astfel încât comercianților li se va genera contractul de procesare cu NETOPIA Payments direct din platforma ContentSpeed.

Potrivit reprezentanților celor două companii, prin această campanie de digitalizare, comercianții au acces la o soluție de comerț electronic eficientă, dotată cu toate instrumentele de care au nevoie pentru funcționarea cu succes în mediul online.

Printre avantajele platformei se numără: teme de design personalizabile, compatibile cu orice dispozitiv, integrare cu servicii de curierat și software de gestiune, optimizare și integrare cu instrumentele digitale Google, consultanță, hosting, mentenanță și suport tehnic profesionist. 

„Parteneriatul cu NETOPIA Payments durează încă de la începuturile comerțului electronic autohton și face parte din strategia ContentSpeed de a oferi posesorilor de magazine online o soluție completă și eficientă. Misiunea noastră e să simplificăm procesul de deschidere al unui nou canal de vanzare în online și să punem la dispoziție toate instrumentele necesare pentru succes în eCommerce. În special în contextul actual, nu mai putem vorbi de un magazin online care să nu le ofere clienților opțiunea de plată online cu cardul. Antreprenorii care folosesc platforma ContentSpeed pot beneficia de serviciile oferite de NETOPIA Payments printr-un singur click – contractul de colaborare este generat automat și magazinul online poate procesa plăți online instantaneu”, a declarat Doina Vîlceanu, Chief Marketing Officer ContentSpeed. 

„Prin campania de digitalizare demarată împreună cu partenerii noștri de la ContentSpeed, am integrat opțiunea de plată online direct în platforma de eCommerce, pentru ca aceștia să beneficieze de un magazin online complet echipat și gata de funcționare. Întregul proces a fost gândit să fie unul foarte simplu și la îndemâna oricărui comerciant, mai ales în cazul celor care au foarte puțină experiență în online”, a declarat Antonio Eram, CEO și Fondator NETOPIA Payments.    

###

În prezent, circa 20.000 de comercianţi folosesc serviciile şi soluţiile NETOPIA: plăţi mobile, tranzacţii online cu carduri bancare, Bitcoin sau prin SMS.

ContentSpeed este o platformă românească de eCommerce, activă din anul 2003, lider de piață în dezvoltarea de soluții software pentru afacerile online. De-a lungul timpului, peste 1000 de Magazine Online B2C și 50 de Portaluri B2B au avut încredere în echipa ContentSpeed. În portofoliul de clienți se regăsesc branduri ca: Sephora, Auchan, Teilor, Cellini, Diverta, Chicco, Wuerth România, Teraplast SA, etc.

Platforma este disponibilă atât prin licența proprie cât și în varianta SaaS de închiriere prin abonamente lunare și oferă integrări cu: furnizori locali de servicii de curierat și plăți online, software de gestiune de tip ERP plus sute de funcționalități de marketing. Printre serviciile disponibile se numără: dezvoltarea de magazine online la cheie, web design, mentenanță, update și consultanță.

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?