[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Campania Visa pentru Jocurile Olimpice – cumparaturile pe card pot aduce o excursie la Rio

25 martie 2016

Cu numai şase luni înainte de Jocurile Olimpice de la Rio 2016, Visa Europe lansează campania “Inima olimpicului”, sărbatorind 30 de ani de când este sponsorul oficial pentru servicii de plăți al celui mai mare eveniment sportiv la nivel global şi singurul card acceptat în parcul olimpic.

„Clipul video al campaniei, regizat de Juan Cabral, multiplu premiat la prestigioase festivaluri internaţionale de advertising, are în prim plan un atlet care se pregăteşte pentru a participa la Jocurile Olimpice. Spotul descrie călătoria pe care acesta o parcurge, atât în viaţa personală cât şi prin antrenamentele zilnice, până la momentul culminant – competiţia olimpică. Scenele din viaţa de zi cu zi sunt intercalate cu imagini şi sunete ale bătăilor inimii, pentru a crea o paralelă cu brand-ul Visa care se află în “inima” ecosistemului de plăţi. La fel ca inima atletului, Visa funcţionează mereu, oricând este nevoie.”, potrivit comunicatului de presa.

În cadrul aceleiaşi campanii, Visa desfăşoară o serie de promoţii şi activări prin care posesorii de carduri Visa pot ajunge la cea de-a XXXI-a ediţie a Jocurilor Olimpice de la Rio. Românii care plătesc până la sfârşitul lunii aprilie 2016 cumpărăturile realizate în magazine sau online cu un card Visa intră automat în cursa pentru câştigarea unei excursii la Jocurile Olimpice de la Rio 2016.

În Europa, există peste 500 de milioane de carduri Visa şi 1 € din fiecare 6€ cheltuiţi este pe un card Visa. Cheltuielile totale realizate pe cardurile Visa depăşesc 2.000 miliarde de euro, în timp ce cheltuielile efectuate la POS reprezintă 1.500 miliarde de euro.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?