[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Cadouri surpriza pentru abonatii Orange care isi platesc factura online cu cardurile Maestro

21 noiembrie 2011

 

Persoanele care, pana la sfarsitul anului, isi achita online factura de telefon pe site-ul Orange – prin Contul meu, cu Maestro, primesc un beneficiu suplimentar, la alegere, in functie de preferintele lor si de modul cum isi folosesc telefonul. Astfel, pot opta pentru 50 de minute nationale, 100 MB trafic de date sau 100 de mesaje nationale. Abonatii trebuie sa aleaga unul dintre beneficii imediat dupa ce achita factura, o data pe luna.

„Comertul electronic este una dintre prioritatile strategice ale MasterCard in prezent, nu doar in Romania, ci si la nivel global”, a declarat Denisa Mateescu, General Manager MasterCard si Regiunea Balcanilor, MasterCard Europe.

„Abonatii Orange stiu, cu siguranta, cat este de simplu si cat de mult timp economisesc daca isi achita factura online cu cardul”, spune Gabriel Ghita, Business Development Manager CEE, MasterCard Europe. „De data aceasta, insa, vrem sa ii surprindem, pentru ca plata pe internet cu Maestro aduce mai mult decat confortul platilor electronice: minute, trafic suplimentar de date sau mesaje.”

Orange este lider de piata in Romania cu 10,184 milioane de clienti si venituri de 698 milioane de euro in primele noua din 2011.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?