[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Cadere totala a serviciilor Revolut in 20 ianuarie. Clientii intampinati cu mesajul „something has gone wrong, please try later”

21 ianuarie 2019

Problemele au aparut duminica, 20 ianuarie, dupa pranz. Platile cu cardul, schimbul valutar, transferurile de fonduri, achizitiile de criptomonede, nimic nu a mers pentru mai multe ore.

Prima reactie oficiala Revolut, pe contul de facebook, a venit in jurul orelor 18.30: „Întâmpinăm o problemă din cauza căreia o parte dintre funcționalitățile aplicației nu sunt disponibile și pot apărea erori. Rezolvarea acestei situații este o prioritate pentru inginerii noștri și vă dăm de veste imediat ce lucrurile revin la normal. Ne pare sincer rău pentru problemele create.”

O ora mai tarziu, in corespondenta cu clientii, Revolut preciza urmatoarele: „Din păcate majoritatea funcționalităților sunt afectate și apare mesajul „something has gone wrong please try later”.

In jurul orelor 21.30, problemele cu aplicatia inca nu erau rezolvate dar cardurile functionau. „Cardurile Revolut funcționează acum in parametri normali. Din păcate problemele cu aplicația și acțiunile din aplicație persistă. Inginerii noștri lucrează pentru soluționarea urgentă a problemei. Vă dăm de știre imediat ce avem noutăți și ne pare sincer rău pentru această situație. ☹️ Vă mulțumim pentru ințelegere și răbdare!”

In fine, spre miezul noptii, undeva in jurul 23.30, compania anunta ca problemele din aplicatie au fost rezolvate.

„Vă mulțumim tare mult pentru răbdare, suntem norocoși să avem cei mai buni utilizatori din lume. Ne bucurăm să vă anunțăm că toate funcționalitățile aplicației sunt disponibile din nou și ne cerem scuze incă o dată pentru această situație.”

„Conturile de business funcționează în parametri normali. Sunt probleme cu aplicație și acțiunile din aplicație” (precizare facuta duminica, in jurul orelor 21.00)

Desi nemultumiti, clientii au inca rabdare.
Mandache Valentin: „Este al 2lea fuckup in mai putin de 1 an. Primul a fost cand mi-am pus toti banii in Revolut, ca plecasem in concediu, si in mijlocul concediului v-ati gandit sa ii blocati si sa ma puneti sa va demonstrez de unde ii am. Am pierdut o zi incercand sa fac rost de documente bancare si de pe la firma. Daca nu faceam rost mi s-a spus clar ca nu voi avea banii deblocati. La al 3lea i’m out…”

Se pare ca nu doar aspectele tehnice, privind tranzactionarea si accesul la fonduri, ridica probleme. Tot de pe contul de facebook al Revolut, ca reactie la situatia inregistrata ieri, am aflat de la utilizatori ca sunt nemultumiri si fata de o serie de alte servicii.

Mario Popa: „Am facut cerere pentru card in noiembrie cand am facut si contul si sunt deja la a 3-a încercare si cardul nu reușește să ajungă la mine. Care e procedura de livrare de nu reusesc sa primesc cardul la adresa pe care o mentionez?

Nicolae Micu: „Am platit comision la alimentarea contului cu un card emis de o banca din Romania, cursul valutar la platile cu cardul este mai mare decat la orice banca. In afara aplicatiei care este foarte reusita nu vad niciun avantaj al acestui serviciu.”

Companiile fintech precum Revolut se doresc o alternativa la banci. Va fi interesant de urmarit cum se vor pozitiona clientii care constata ca alternativa nu este neaparat / in mod automat o solutie mai buna. Este probabil ca pe termen mediu si lung, problemele repetate ale companiilor fintech sa consolideze relatia dintre clienti si banca lor.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?