[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Bucurestenii pot plati cursa Speed Taxi cu mobilul, prin aplicatia mobilPay Wallet

5 noiembrie 2018

Începând de astăzi, clienții Speed Taxi pot plăti cursa de taxi direct cu telefonul mobil, în numai 3 click-uri. Serviciul este disponibil prin mobilPay Wallet, „singurul portofel digital din România cu care se pot face plăți în toate mediile – în magazinele online ale comercianților, la casele de marcat sau direct în aplicație”, potrivit comunicatului de presa.

Astfel, după terminarea unei curse Speed Taxi, clienții au posibilitatea să solicite plata cu mobilul și să scaneze codul QR disponibil în mașină, utilizând funcția Scan&Pay a aplicației mobilPay Wallet. Apoi, aceștia vor selecta în aplicație cardul cu care doresc să plătească, iar la final confirmă plata.

În urma acestui parteneriat, mobilPay Wallet își extinde portofoliul de servicii din categoria transport în zona industriei de taxi, pe lângă plata biletelor sau abonamentelor de transport public disponibilă în prezent în orașe precum Cluj Napoca, Alba-Iulia, București, Constanța, Ploiești sau Turda.

„Prin fiecare nou parteneriat continuăm să ne diversificăm serviciile și să transformăm mobilPay Wallet într-o soluție de plată la îndemână pentru tot mai multe activități cotidiene. Utilizatorii noștri au de acum posibilitatea să plătească cursa de taxi la orice oră printr-o operațiune simplă, direct de pe telefon, scutind astfel timp și fără grija de a avea întotdeauna numerar la ei”, a declarat Felix Crișan, CTO & Co-founder mobilPay.com
„Fiind cel mai mare dispecerat taxi din Bucureşti şi din ţară şi promoterul celor mai noi tehnologii pe piaţa taxi din România, am ales un partener inovativ, pe măsura noastră”, declară Andrei Gafița, CEO și Founder, Speed Taxi.

Despre mobilPay Wallet, primul portofel digital din România
Aplicația mobilPay Wallet este dezvoltată în parteneriat cu NETOPIA Payments, cel mai mare procesator de plăţi electronice de pe piaţa locală, companie 100% românească, bazată pe inovaţie de top şi tehnologie de ultimă generaţie. Peste 8.000 de comercianţi folosesc serviciile şi soluţiile NETOPIA: plăţi mobile, tranzacţii online cu carduri bancare, Bitcoin sau prin SMS.

Lansata in 2013, mobilPay Wallet este o soluție complet gratuită pentru utilizatori, iar plățile se fac instant din aplicație sau prin scanarea codului QR afișat la casele de marcat sau pe pagina de plată a magazinelor online.

Fiecare plată este securizată, iar utilizatorii mobilPay Wallet achită inteligent, în mii de locuri, online sau offline: la casele de marcat Carrefour Hipermarket și Carrefour Market, Selgros, Carrefour Express Pronto și Cora, facturi de telefonie, internet și TV (Orange, Vodafone, UPC, Telekom), facturi de utilități, reîncărcarea de cartele prepaid, transport public în diferite orașe ale țării, parcări, întreţinere la bloc sau la restaurant. De asemenea, consumatorii pot achita produse şi servicii la peste 6.000 de comercianți online, totul printr-o simplă scanare de QR.

In luna iunie a acestui an, Netoia a lansat versiunea 2.0 a aplicației mobilPay Wallet poate fi descărcată gratuit, din App Store sau Google Play, pe telefoanele smart cu sisteme de operare iOS și Android.

Despre Speed Taxi
Speed Taxi este primul dispecerat taxi din România care pune la dispoziţia clienţilor săi o alternativă modernă, sigură, rapidă şi eficientă de a comanda taxi prin intermediul echipamentelor tehnice, permiţând efectuarea de comenzi taxi fără a mai fi necesară apelarea telefonică a dispeceratului.

Maratonul comenzilor online a început în 2007 când SpeedTaxi a depăşit o barieră importantă în ceea ce priveşte modalitatea de a comanda un taxi. Având un efectiv auto arondat dispeceratului de peste 2000 de maşini, un dispecerat modern şi beneficiind de servicii online cu răspuns prompt, clienţii Speed Taxi se pot bucura de un timp de răspuns rapid din partea operatorilor de dispecerat si a terminalelor interconectate cu dispeceratul prin sistemul software Speed Taxi. Dispeceratul răspunde într-o zi normală de lucru unui număr de peste 60.000 de solicitări, iar în zilele cu timp nefavorabil la peste 120.000 comenzi.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?