[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

BT24 relansat cu aproape 100 de functionalitati – in sem.I clientii au efectuat 1,8 mil. tranzactii in valoare de 10,2 mld. lei

27 septembrie 2011

27 septembrie, 2011 – Banca Transilvania, impreuna cu IND Group, a lansat noua versiune a aplicatiei de Internet Banking, care permite autentificarea utilizatorului prin SMS sau prin intermediul unui token. Oficialii bancii apreciaza ca noua aplicatie va atrage cateva zeci ce mii de clienti noi pana la sfarsitul anului, urcand numarul utilizatorilor la peste 200.000.

Autentificarea tranzactiilor efectuate de clienti prin BT24 se realizeaza prin introducerea codului unic pe care acestia il primesc, de fiecare data, printr-un mesaj pe telefonul mobil sau, dupa caz, folosind  “token-ul”, un dispozitiv care poate fi obtinut de la oricare dintre sediile Bancii Transilvania. O alta facilitate este posibilitatea accesarii BT24 inclusiv de pe telefonul mobil. Astfel, clientii au mobilitate totala, smartphone-ul devenind acum un instrument inclusiv pentru accesarea online a conturilor si efectuarii de operatiuni.

Robert C. Rekkers (foto), Directorul General al Bancii Transilvania, declara: “ Utilizand noua aplicatie BT24, clientii au la dispozitie aproximativ 100 de functionalitati, cea mai diversificata gama de operatiuni bancare care pot fi derulate cu ajutorul Internet Bankingului, in Romania. Peste 180.000 de clienti folosesc acum BT24 si suntem siguri ca, pana la finalul anului, alte cateva zeci de mii de persoane vor deveni clientii nostri datorita acestui serviciu de Internet Banking”.

Printre functionalitatile BT24 se numara: posibilitatea vizualizarii soldului online, a conturilor si a istoricului tranzactiilor; setarea de alerte pentru tranzactiile cu cardul; modificarea in timp real a starii conturilor de card si a limitelor de tranzactionare; posibilitatea gestionarii conturilor si a planurilor de economisire prin optiunea “Personal Finance Manager”; vizualizarea istoricului activitatii proprii derulate prin intermediul BT24; programarea platilor; convertor valutar, detalii aferente creditelor etc.

O parte dintre noile facilitati ale BT24 au fost indicate chiar de clientii care folosesc serviciile de Internet Banking ale bancii, identificate in unul dintre studiile initiate de Banca Transilvania, in acest sens, inainte de lansarea aplicatiei.

Folosind BT24, clientii nu platesc niciun comision pentru operatiunile privind transferurile intre conturile proprii, platile in valuta intre clienti ai Bancii Transilvania sau pentru plata utilitatilor catre furnizorii cu care BT are incheiate conventii. Pe de alta parte, pentru o serie de operatiuni initiate prin intermediul Internet Banking, comisioanele  sunt mai mici decat cele percepute la ghiseele bancii. BT24 poate fi utilizat oricand, de oriunde din lume, folosind orice computer care are conexiune la Internet, indiferent de browser.

Banca Transilvania a pregatit si o promotie pentru clientii noi, fie ca este vorba de persoane fizice, fie de cele juridice. Aceasta se va desfasura in perioada  27 septembrie – 31 decembrie a.c. si aduce o serie de facilitati: deschiderea gratuita de cont la Banca Transilvania; 6 luni de abonament gratuit la serviciul BT24 si, de asemenea, in fiecare luna, comision 0 pentru primele 10 plati in lei, timp de 6 luni. Totodata, clientii noi care opteaza pentru Pachetul Premium, beneficiaza, pentru un abonament standard de 1 leu, la persoane fizice si 20 lei, la persoane juridice, de facilitati suplimentare: 20 de plati lunare, in lei, necomisionate, timp de 6 luni, respectiv Mobile Banking gratuit.

In primele 6 luni din acest an, prin intermediul aplicatiei de Internet banking a bancii s-au efectuat 560.000 de tranzactii de catre utilizatorii persoane fizice si peste 1,2 mil. tranzactii de catre companii, valoarea acestora fiind de 920 mil. lei si respectiv  9.280 mil. lei.

Taguri:
Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?