[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

BT Visual Help are o optiune noua pentru posesorii de card: Contestare Tranzactii

11 decembrie 2020

BT Visual Help vine cu o opţiune nouă pentru o mai buna gestionare a cardurilor şi a banilor, în cazul în care clienţii sunt nevoiţi să conteste o tranzacţie efectuată cu cardul. Astfel, „persoanele care iau legătura cu echipa call center BT sunt ghidate către platforma de self-banking – dezvoltată împreună cu fintech-ul CallVU (Israel) – opţiunea Contestare tranzacţii,” potrivit comunicatului.

Cu noua opţiune pot fi refuzate la plată anumite tranzacţii făcute cu cardul fizic sau digital, la bancomat, POS sau online. Paşii sunt următorii:

1) Apelarea numărului de telefon dedicat si selectarea opţiunii BT Visual Help, 2) Accesarea link-ului primit prin SMS si autentificarea, 3) Accesarea opţiunii Contestare tranzacţii din BT Visual Help şi a etapelor indicate pentru finalizare.

Cifrele arată că pandemia a accelerat semnificativ gradul de folosire a aplicaţiei pentru banking prin telefon, clienţii nemaifiind nevoiţi să vină la bancă. În noiembrie a.c., BT Visual Help a înregistrat un număr record de interacţiuni, aproape 100.000, însemnând de opt ori mai mult faţă de luna februarie a.c. 70% dintre sesiunile lunare sunt iniţiate de utilizatori noi.

Banca Transilvania este liderul pieţei cardurilor în România, cu aproape 4,3 milioane de carduri, dintre care 525.000 sunt carduri de credit.

Unul din patru carduri emise de Banca Transilvania este în format digital, în BT Pay, Apple Pay, Google Pay, Fitbit Pay şi Garmin Pay.

În fiecare secundă au loc, în medie, 12 tranzacţii cu cardurile băncii.

###

De la lansarea din 2019 şi până în prezent, BT şi CallVU au extins permanent gama de opţiuni pentru clienţii persoane fizice şi companii.

In prezent, clientii beneficiaza de o serie de alte opţiuni de self-banking prin BT Visual Help: Istoricul tranzacţiilor pentru fiecare cont curent BT (pe 3 zile); Solicitare extras de cont; Informaţii despre plăţile în rate cu cardurile noastre STAR; Sume blocate/sumele care urmează să se plătească din cont pentru tranzacţiile cu cardurile sau la POS-urile altor bănci; Detalii despre obligaţiile de plată pentru cardurile de credit BT;

Clientii primesc informaţii despre conturi – de la IBAN, suma din cont, valută, număr de puncte STAR preum si posibilitatea descărcarii listei IBAN-urilor.

De asemenea, printre optiuni se mai regasesc blocarea temporară sau definitivă a cardurilor, solicitarea reemiterii unui card după blocarea definitivă, modificarea limitelor de tranzacţionare cu cardurile băncii dar is direcționări către alte soluții BT pentru #bankingladistanta.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?