[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

BT propune doua zile de shopping bancar online pentru suporterii baschetului

4 septembrie 2017

Timp de doua zile, astazi si maine, Banca Transilvania deruleaza o noua campanie de shopping bancar ocazionata de Campionatul European de Baschet Masculin, organizat in 1 – 7 septembrie in Cluj-Napoca, la care banca este partenerul principal.

„Iubesti baschetul, asa ca noi. Si mai stim ca, fiind fan baschet, esti si fan shopping. Fii pe faza, luni, 4 septembrie, de la ora 00, pana in 5 septembrie, ora 24! Lansam o noua campanie de shopping bancar online, iar de aceasta data punem in aceeasi echipa bankingul cu baschetul: BANKschet.”, se arata pe blogul BT.

In cadrul campaniei BANKschet, care are loc pe siteul BT, cardul de cumparaturi STAR vine cu 100 de lei in puncte STAR, pe care clientii le poti folosi la alte cumparaturi. Pentru fiecare cumparatura facuta cu cardul STAR clientul primeste pana la 15% din valoarea ei, in puncte care se acumuleaza pe card.  1 punct STAR inseamna 1 leu. Punctele STAR pot fi folosite ulterior la alte cumparaturi la cei peste 10.000 de parteneri STAR.

„Aplica  pentru un card pe care sa primesti de la banca cel putin 2.000 de lei. Apoi trebuie sa dai fuga la un bancomat BT pentru a-l activa pana in  30 septembrie a.c. , iar apoi te poti bucura de cumparaturi!”

DE asemenea, pe durata campaniei, clientii pot comanda un card BT personalizat cu poza dorita – poate cu Eurobasket, cu Echipa Nationala de Baschet a Romaniei sau cu jucatorul preferat – card care le aduce un cadou 50 de lei.

Celelalte doua produse oferite in cadrul campaniei sunt Bratara BT Contactless, care poate fi folosita pe post de card bancar, si un abonament gratuit, timp de 3 luni, la BT24 Internet Banking si Mobile Banking. BT24 Mobile Banking se poate achizitiona doar impreuna cu BT24 Internet Banking. Oferta este pentru cei care nu au avut in ultimele 12 luni Internet Banking si/sau Mobile Banking de la BT.

„Avem “antrenament” cu campaniile de shopping bancar, de la Bank Friday, Bank to school, Un mai muncitoresc, BaBeTe sau DragoBT, la cea mai noua dintre ele, BANKschet. Ce ne-a inspirat? Baschetul si, pe moment, Eurobasket, Campionatul European de Baschet Masculin, organizat in 1 – 7 septembrie in Cluj-Napoca, iar in paralel si pana in 17 septembrie, in Tel Aviv, Helsinki si Istanbul. Banca noastra este suporterul numarul 1 al baschetului romanesc si partenerul principal al Eurobasket 2017. De la sustinerea baschetului la o campanie tematica de shopping bancar nu a fost decat un pas sau … o pasa :).”, mai precizeaza banca.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?