BT prelungeste perioada de gratie pentru clientii cu carduri de credit, pana in 25 mai

18 martie 2020

Cei peste 500.000 de posesori de carduri de credit BT nu au nicio obligaţie de plată în martie şi aprilie a.c., prima fiind în luna mai a.c.

Banca Transilvania oferă posibilitatea clienţilor afectaţi de actualul context să îşi amâne până la trei rate la creditele pentru persoane fizice.


„Clienţii care au dificultăţi temporare la plata ratelor – fie de natură medicală, carantină, izolare, fie din cauza situaţiei economico-financiare conjuncturale – sunt îndrumaţi să contacteze banca pentru identificarea soluţiei potrivite. Facilităţile se aplică la solicitarea clienţilor afectaţi de actualul context, prin apelarea echipei Customer Care.”, potrivit comunicatului.

„Din punct de vedere operaţional, implementarea soluţiilor de amânare prevăd prelungirea perioadei de creditare, fără niciun fel de costuri suplimentare, cu numărul de luni aferent. Excepţie este creditul Prima Casă, unde amânarea înseamnă redistribuirea ratelor lunare amanate pe perioada rămasă de creditare, în contextul actual al legislaţiei. Banca a pregătit fluxuri de lucru care să elimine deplasarea clienţilor la bancă.”, precizeaza banca.

Primul pas BT este prelungirea perioadei de graţie pentru clienţii cu carduri de credit.

BT a început, de asemenea, preluarea solicitărilor de amânare la plata ratelor pentru clienţii credite imobiliare care au dificultăţi financiare cauzate de actualul context.

In privinta susţinerii IMM-urilor şi a companiilor care lucrează cu BT, afectate de actualul context, banca a anuntat reducerea ratelor de credit pentru următoarele 6 luni, până la 100% din aceste rate, „acolo unde se justifică şi analizând impactul imediat şi pe termen mediu”.

„Împreună cu Guvernul României, Banca Naţională a României şi cu marile companii private din economie putem lua iniţiativele de care societatea are nevoie. Pe lângă măsurile de susţinere care vor fi implementate, Banca Transilvania se va plia pe planurile de susţinere ale altor bănci în cazul clienţilor comuni, acolo unde BT nu este banca principală deoarece în acest mod poate fi susţinut un număr mai mare de firme româneşti”. – declară Ömer Tetik, Director General, Banca Transilvania.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?