[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

BT – pe perioada starii de urgenta, peste 70.000 de clienti BT au primit cardurile acasa, gratuit. Un milion de persoane a vizitat Intreb BT in numai doua luni, fata de doua mil., in tot anul 2019.

15 mai 2020

In perioada starii de urgenta, Banca Transilvania a trimis clientilor acasa, gratuit, peste 70.000 de carduri. „Este vorba de clientii carora le-a expirat cardul, avand aceasta optiune pentru a nu mai face un drum la banca.”, a precizat BT.

Banca a venit cu noutăţi inclusiv pentru clienţii care folosesc aplicaţia BT Pay. Una dintre acestea este accesul la cardul digital BT – care poate fi folosit imediat – înainte de a intra în posesia celui fizic, pentru cumpărături contactless şi online; transfer de bani; ridicare contactless de numerar de la bancomat, pe baza codului generat din BT Pay; verificarea banilor din cont şi a tranzacţiilor etc. 

De asemenea, Întreb BT a fost unul dintre cele mai accesate canale de comunicare ale Băncii Transilvania pe perioada stării de urgenţă, cu un milion de vizitatori care au făcut peste 2,7 milioane de vizite în decurs de două luni, vizite care au înlocuit drumurile la bancă. Vârful a fost atins în 14 aprilie a.c., când site-ul a avut aproape 23.000 de vizitatori. În 2019, platforma a fost accesată de peste 2 milioane de persoane.

Cele mai căutate informaţii au fost despre soluţiile de banking online de la Banca Transilvania şi cu privire la măsurile de susţinere a clienţilor afectaţi de actualul context social şi economic.

33% din cele peste 1 milion de persoane care au intrat pe platformă au între 25 şi 34 de ani. Telefonul a fost modalitatea preferată pentru a căuta informaţii, cu 75% dintre accesări. Cei mai mulţi vizitatori au fost din Bucureşti, Cluj-Napoca şi Timişoara.

Întreb BT este un motor de căutare online cu ajutorul căruia cine doreşte poate afla mai multe despre produsele şi serviciile Băncii Transilvania, dar şi despre cum trebuie să procedeze în relaţia cu banca, în funcţie de context.

Cum se poate afla IBAN-ul, cum se activează aplicaţia BT Pay, ce este codul CVV de pe card, cum se deschide un NEOcont, cum se pot folosi punctele de loialitate STAR sunt doar câteva dintre subiectele celor peste 1.500 de întrebări şi răspunsuri online de pe Întreb BT.

 

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?