[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

BT lanseaza un serviciu de ecommerce pentru IMM-uri; magazine online la cheie, pe baza de abonament

16 mai 2018

Banca Transilvania şi Blugento, companie clujeană specializată în furnizarea de soluții de eCommerce bazate pe platforma Magento, lansează GoOnline, o soluție completă pentru IMM-uri, pentru realizarea de magazine online. În cadrul parteneriatului, Blugento şi BT pun la dispoziţia celor care doresc să deschidă propriul magazin online serviciul GoOnline, pe bază de abonament lunar.

Antreprenorii aleg design-ul și abonamentul potrivit business-ului lor, urmând o perioadă scurtă de configurare și adaptare a design-ului la brandul propriu. În mai puțin de 3 zile, aceștia pot avea un magazin online, perfect funcțional, pregătit să vândă. Sunt pregătite 3 pachete de abonament care diferă în funcţie de numărul de produse care vor fi comercializate în magazinul online şi de funcţionalităţile dorite:
. Pachetul Shop pentru magazinele cu până la 300 de produse: 59 euro/lună;
. Pachetul Expert pentru magazinele cu până la 2.000 de produse: 99 euro/lună;
. Pachetul Site pentru companiile fără produse în portofoliu: 19 euro/lună.

In toate cazurile se percepe o taxa iniţială de „setup”, de 59 euro.

„Primul reflex pe care îl avem când auzim de o firmă, de un produs sau serviciu este să căutam online informații. Însă azi nu mai este suficient să ai un site simplu, cu o prezentare generală, cu datele de contact ale firmei. Clienții îşi doresc din ce în ce mai multe lucruri, în primul rând să poată achiziționa online din cât mai puține click-uri, să aibă informații complete, să vadă review-uri ale produselor, să intre în contact cu alți cumpărători şi utilizatori. Blugento şi BT vor să dezvolte acest journey, în mod special pentru afacerile mici şi mijlocii. Cum îmi cresc vânzarile? – este o preocupare curentă a antreprenorilor, iar GoOnline este răspunsul pe zona online”, afirmă Daniel Szekely, Director Coordonator, Direcția IMM şi Microbusiness, BT

„Magazinul online poate fi realizat în mai puţin de trei zile şi include, printre altele, un design personalizat, complet adaptat oricărui brand și optimizat pentru dispozitivele mobile, suport tehnic dedicat, integrare cu furnizorii de servicii de curierat din România, dar și cu alţi peste 100 de furnizori de servicii complementare, precum marketing, data analytics, email, soft-uri pentru optimizarea conversiei sau marketing automation”, declară Sandu Băbăşan, CEO Blugento.

Fiecare magazin realizat cu ajutorul GoOnline va fi integrat cu soluţia de plăţi online oferită de Banca Transilvania, iar comision va fi preferenţial pentru plăţile făcute de clienţi cu cardul.

Soluția GoOnline poate fi comandată pe siteul Blugento. Recomandarea pentru antreprenori, înainte de realizarea siteului, este pregătirea următoarelor detalii: alegerea numelui domeniului pentru magazinul online, descrierea produselor care vor fi prezentate şi realizarea de fotografii adecvate produselor.

Blugento şi Banca Transilvania au început acest parteneriat anul trecut, cu o etapă pilot. Datorită receptivității antreprenorilor, GoOnline, soluția completă de eCommerce pentru IMM-uri este lansată acum la nivel național.

Blugento este o companie clujeană, specializată în furnizarea de soluţii de ecommerce bazate pe platforma Magento, cea mai populară platformă de comerţ electronic din întreaga lume. Implementarea platformei Blugento permite construirea unui magazin online de la zero, într-o singură zi, clienţii având acces la toate funcţionalităţile oferite de platforma Magento, adaptate la piaţa din România din punct de vedere fiscal şi legislativ. Blugento are în prezent peste 300 de clienţi în portofoliu.

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?