BT lanseaza o noua campanie de shopping bancar online inspirata de performantele lui Leo Messi

18 februarie 2020

Banca Transilvania lansează o nouă campanie de shopping bancar online, Fii golgheter cu cardul STAR, inspirată din fotbal şi mai ales de performanţele lui Lionel Messi. În 18 februarie a.c., meciul începe la ora 9.00 şi se termină la 23.59, iar două dintre produsele preferate ale clienţior BT vor intra pe teren pentru a fi accesate cu discount: cardul de cumpărături STAR Forte şi creditul de nevoi personale în lei.

Reprizele de shopping ale campaniei cuprind următoarele:  

Pachetul Striker: card STAR Forte (zero taxă de emitere şi 100 de puncte STAR bonus) + Credit de nevoi personale în lei (7,49% dobândă în loc de 10,5%);

Pachetul Hat-Trick: card STAR Forte (zero taxă de emitere) + minge oficială de joc Adidas;

Pachetul Free Kick: card STAR Forte (zero taxă de emitere, 150 de puncte STAR bonus) + 15% discount la magazinele Hervis;

50% discount la Meciul de retragere al lui Adrian Mutu (Sports Festival, Team România vs Team World, 13 iunie 2020, BT Arena, Cluj-Napoca).

Lionel Messi este vedeta celei mai noi reclame BT & Mastercard, care promovează cardul STAR şi care a fost lansată în ianuarie a.c.

Peste 500.000 de carduri de cumpărături STAR sunt în buzunarele românilor sau pe telefon, înrolate în aplicaţiile BT Pay şi Apple Pay.

În 2019, Banca Transilvania a acordat peste 100.000 de credite de nevoi personale, pentru planuri dintre cele mai diverse, cum ar fi refinanţare, amenajarea locuinţei, vacanţe sau achiziţionare autombil.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?