[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

BT incheie un nou parteneriat cu un fintech pentru a oferi clientilor posibilitatea de a-si gestiona cardurile de pe telefonul mobil

14 iunie 2019

Banca Transilvania, cea mai mare bancă din România, şi CallVU, companie care oferă soluții omni-channel inovative, anunță începutul unui parteneriat prin care BT oferă clienților o nouă experiența digitală, prin self-banking pe telefonul mobil.

Datorită acestei colaborări, Banca Transilvania lansează BT Visual Help, opțiune prin care clienții persoane fizice pot gestiona facil, non-stop şi gratuit, prin telefon, cardurile.

„Prin BT Visual Help, clienții persoane fizice îşi pot bloca temporar sau definitiv cardul, pot solicita reemiterea unui card după blocarea definitivă a acestuia şi pot modifica limitele de tranzacții cu cardul. Lansarea are loc după o perioadă de testare, în care facilitatea se bucură deja de succes: peste 10.000 de clienți ai băncii au apelat la BT Visual Help în decurs de două luni.”, potrivit comunicatului.

Pentru a accesa BT Visual Help, clienții Băncii Transilvania trebuie să apeleze un număr de telefon si să urmeze paşii indicați de mesajul înregistrat, după care să acceseze linkul pe care îl primesc prin SMS.

„Nevoile noastre de business sunt legate mai ales de impulsionarea creşterii adopției serviciilor digitale şi de oferirea unor experiențe pozitive clienților noştri. CallVU s-a potrivit foarte bine şi a venit cu ceea ce ne doream, o soluție de digitalizare a interacțiunii clienților cu call centerul BT, ceea ce ne ajută să facem încă un pas în strategia noastră de a avea focus pe tehnologie şi de a construi brandingul digital al băncii ” afirmă Gabriela Nistor, Director General – Adjunct Retail Banking, Banca Transilvania.

CallVU oferă o platformă omnichannel prin intermediul căreia clienții care apelează echipa Call Center sunt ghidați către zona de digital self-service pentru a realiza câteva acțiuni specifice cu ajutorul telefonului. Aceasta ajută la contactarea persoanelor din echipa Call Center, cât şi la completarea unor formulare şi trimiterea de documente, facilitând astfel comunicarea în timp real, prin colaborare digitală.

BT Visual Help va oferi în curând şi alte facilități atât pentru clienții persoane fizice, cât şi pentru antreprenori.

Despre CallVU
CallVU, unul dintre liderii în ceea ce priveşte digital customer engagement, ajută companiile globale să crească eficiența operațională şi să ofere experiențe pozitive clienților prin intermediul transformării digitale. Platforma avansată CallVU este implementată de companii importante la nivel global şi le susține să automatizeze o gamă extinsă de servicii, vânzările şi procesele de customer support.
Prin transformarea interacțiunii fiecărui client într-un customer engagement, soluțiile CallVU permit companiilor să crească gradul de utilizare a conținutului digital, să faciliteze rezolvarea mai rapidă a solicitărilor clienților şi să crească conversiile în ceea ce priveşte vânzările.

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?