Banca Transilvania raporteaza peste 4 milioane de clienți, dintre care 282.000 sunt clienți noi. Practic, primele șase luni au însemnat în fiecare zi peste 1.600 de clienți noi. În total, 88% dintre clienți sunt digitalizați, folosind cel puțin una dintre aplicațiile BT.
De asemenea, Banca Transilvania a ajuns la 5,6 milioane de carduri în portofoliu, dintre care 3,3 milioane sunt și carduri digitale în wallet-urile BT Pay, Apple Pay, Google Pay, Fitbit Pay şi Garmin Pay.
Banca mai precizeaza ca a inregistrat si o crestere sustinuta a gradului de tranzactionare, inclusiv prin intermediul telefoanelor mobile. Astfel, numărul plăţilor cu telefonul a crescut cu 43% în semestrul întâi din acest an față de aceeași perioadă din 2022 in vreme ce numărul tranzacțiilor cu cardurile BT a crescut cu 21% față de aceeași perioadă a anului trecut.
In ceea ce priveste BT Pay, banca a extins accesul utilizatorilor în aplicație, prin lansarea versiunilor pentru copiii și tinerii cu vârste de 10 – 18 ani (BT Pay Kiddo), devenind astfel o aplicație pentru întreaga familie. BT Pay a continuat să vină constant cu funcționalități noi pentru gestionarea conturilor și a cardurilor – în medie, a lansat o opțiune/lună: Transferuri recurente în lei pe cardul BT de pe carduri emise în România de alte bănci sau fintech-uri; Gestionarea conturilor adăugate în aplicație; Achiziționarea asigurării de călătorie și a poliței de asigurare RCA; Lansarea primului card virtual cu design animat din Europa și, cel mai recent, lansarea opțiunii de Schimb valutar, respectiv Obținerea prin BT Pay a cardului în euro BT Mastercard Direct.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„To be honest I think that Sinaia, your conference, is much better then Davos.”
Many more interesting quotes in the video below: