[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

BRD va lansa noi facilitati pentru a convinge toti clientii sa migreze la noua aplicatie YOU: AliasPay (plati pe baza numarul de mobil), contractarea digitala a unui card de credit dar si majorarea limitei 100% online, fonduri de investitii si platile pe baza de coduri QR

3 octombrie 2022

BRD incearca sa convinga toti utilizatorii de My BRD Mobile – vechea aplicatie de mobile banking – sa treaca la noua aplicatie: You BRD. In acest sens, banca a dezvoltat si implementat o serie de facilitati care sunt disponibile doar in noua aplicatie de mobile banking. Este cazul platilor instant, al autorizarii biometrice a tranzactiilor realizate cu cardul in ecommerce, inrolarea cardurilor in portofelul virtual dar si al modului de card management. Prin acest modul, clientii au posibilitatea sa-si blocheze/deblocheze cardul din aplicatie, sa primeasca PIN-ul si sa-si gestioneze limitele de retragere sau tranzactionare.

Nu are sens din punct de vedere economic sa dezvolti astfel de functionalitati in paralel, in doua aplicatii, in contextul in care stii ca una dintre ele in curand o vei retrage de pe piata.” – a declarat Anca Nuţiu, director executiv retail la BRD, în cadrul emisiunii de business ZF Live.


In ciuda acestor dezvoltari mulptiple, sunt inca destui clienti care inca nu au migrat de la My BRD Mobile la noua aplicatia You BRD.

Avem in momentul de fata aproximativ un milion de clienti in aplicatia You BRD. Sunt atat clienti care aveau inainte aplicatia veche cat si clienti care si-au luat din start noua aplicatie. Pe aplicatia veche avem un numar limitat de clienti. Ei sunt intr-un proces constant de comunicare cu noi. Nu vrem sa-i fortam dar ii notificam.” – a explicat Nuţiu, care a mai precizat ca exista si argumente obiective pentru care sunt clienti ce nu vor sa renunte la vechea aplicatie. Printre acestea se numara existenta fondurilor de investitii in vechea aplicatie.

‘Vrem sa aducem in You partea de fonduri de investitii”

Fondurile de investitii sunt prezente in aplicatia veche My BRD Mobile. Acesta este unul dintre motivele pentru care nu vrem sa fortam anumiti clienti sa migreze catre aplicatia noua. Dar in momentul in care vom aduce si aceasta facilitate din punctul nostru de vedere, nu mai exista nici un argument obiectiv, pentru care clientii sa nu imbratiseze aplicatia noua, in afara de inertia pe care cu totii o avem, cand vine vorba de schimbare.” – considera reprezentantul BRD.

In ceea ce priveste serviciile pe care banca urmeaza sa le lanseze in curand in You BRD, Nuţiu a amintit despre facilitati atat pe segmentul de creditare cat si pe zona de plati.

„Pe fluxul digital vom lansa foarte curand contractarea unui card de credit in flux complet digital sau in cazul clientilor care au deja un card de credit de la BRD, vom introduce posibiliatea sa-si creasca limita pe care o au pe cardul respectiv.

De asemenea, oficialul BRD a mai spus ca plata pe baza unui numar de telefon, fara a mai fi nevoie de cunoasterea IBAN-ului, este o functionalitate extrem de asteptata de catre clienti. AliasPay, caci astfel se numeste serviciul, presupune ca beneficiarul sa fie inrolat in sistemul bancii lui cu acest numar de telefon mobil pentru a putea exista o conectare intre numarul de telefon al clientului si IBAN-ul acestuia.

Este realmente un feature foarte asteptat de catre clienti, pe care ne vom concentra in perioada urmatoare.

In fine, s-a pus problema si ca migrarea de la ROBOR la IRCC sa se poata efectua prin intermediul platformei digitale You BRD. In cele din urma banca a decis ca acest lucru sa se faca fizic, in sucursale.

In acest moment acest serviciu este disponibil doar in unitatile noastre. De ce? Pentru ca, din punctul nostru de vedere, schimbarea inducelui din ROBOR in IRCC nu ar trebui sa fie o actiune automata, pentru ca de fapt nu este singura optiune a clientilor. Si este bine sa stam de vorba cu ei si sa le explicam. Mutarea din ROBOR in IRCC este un proces ireversibil.” – a mai precizat Anca Nuţiu

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?