[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

BRD trece la o noua grila de comisionare a operatiunilor clientilor persoane fizice – cresc costurile de retragere numerar la ATM

10 noiembrie 2014

Din 6 ianuarie 2015, BRD va mari costurile aferente tranzactiilor de retragere de numerar de la 0,2% min 0,5 LEI la 0,2% min. 0,9 LEI pentru ATM-urile BRD, in vreme ce pentru terminalele altor retele din Romania, costurile per retragere cresc de la 1% + 4 RON la 1% + 5 RON. De asemenea, dobanda aferenta contului curent scade la 0%, de la 0,1% in prezent.

„Noua grila urmareste simplificarea structurii comisioanelor, aducand in acelasi timp beneficii  pentru folosirea produselor si serviciilor bancare de baza: contul curent, cardul de debit si serviciile de internet banking, mobile banking si centrul de relatii cu clientii al BRD prin diminuarea costurilor aferente utilizarii acestora. Ea comunica mai clar tarifele care corespund fiecarei arii de tranzactionare si incurajeaza folosirea serviciilor de internet si mobile banking.”, potrivit comunicatului de presa.

comisioane noua grila BRD

Printre noutati se numara multiple gratuitati pentru  incasarile intrabancare, platile intrabancare realizate prin serviciile de online  banking si contact center, consultari nelimitate  ale soldului contului, atat la ATM-urile din reteaua BRD, cat si prin intermediul  centrului de relatii cu clientii. Aceste gratuitati fac parte din prima etapa de simplificare a comisioanelor, care a intrat in vigoare pe 6 noiembrie 2014.

In cea de-a doua etapa, incepand de pe 6 ianuarie 2015, banca va elimina comisionarea pe transe a platilor si încasarilor inter si intrabancare in lei, precum si spezele SWIFT aferente platilor interbancare in valuta. De asemenea, nivelul comisioanelor aferente serviciilor de online banking si cel al unor comisioane pentru servicii aferente cardurilor bancare va fi exprimat in moneda nationala.

„Ne dorim, pe de o parte, sa aducem mai multe beneficii pentru clienti la nivelul produselor si serviciilor de baza si, pe de alta parte, sa oferim comisioane reduse pentru platile prin serviciile de internet si mobile banking. In acest sens, consultarea gratuita a soldului la ATM este un beneficiu imediat acordat celor peste doua milioane de detinatori de carduri de debit ai bancii”, a spus Bogdan Spuza, Directorul executiv de Marketing si Managementul Produselor al BRD.

BRD – Groupe Société Générale are 2,3 milioane de clienti si opereaza o retea de aproximativ 880 de unitati. Banca are peste 2,3 milioane de carduri valide si o retea de acceptare ce depaseste 21.600 de POS-uri si 1.500 de ATM-uri.
Mai multe detalii despre noua grila de comisionare gasiti in ANEXA

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?