BRD renunta la serviciile ce vizeaza cecurile in valuta si operatiunile subscrise prin contact center

27 decembrie 2018

Începând cu 1 martie 2019, BRD Groupe Société Générale va retrage din oferta băncii următoarele servicii adresate clienților persoane fizice:

CECURI ÎN VALUTĂ


. Remitere la încasare a cecurilor bancare
. Emitere cecuri trașe asupra Societe Generale;
. Plata în numerar a cecurilor de călătorie;

OPERAȚIUNI SUBSCRISE PRIN CONTACT CENTER
. Viramente intrabancare și interbancare în RON și valută;
. Schimburi valutare între conturile care aparțin Abonatului în calitate de titular;
– Plăți facturi doar din contul curent în RON;
. Constituire și lichidare depozite la termen, prin transfer dintr-un sau către un cont curent deschis pe numele titularului;
. Transmitere extrase de cont via e-mail;
. Setare și modificare condiții contractuale pentru serviciile Plăți Programate / Simplis Facturi / Simplis Debit aferente conturilor curente deschise la BRD;
. Transmitere token digipass.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Mihai Draghici – CEO PayByFace

„Dupa ce oamenii creeaza un cont PayByFace si au adaugat cardul, selfi-ul si PIN-ul, si au avut un pic de curaj sa se duca sa incerce, daca au incercat o data plata prin recunoastere faciala nu mai folosesc altceva (n.r. ca modalitate de plata). 80% dintre ei numai asta folosesc. Le place la nebunie.” 

Afla aici rezultatele in adoptia platii prin recunoastere faciala.

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?