BRD raporteaza o utilizare tot mai largă a canalelor digitale astfel ca numarul de utilizatori activi pentru serviciile de banca la distanta, MyBRD Mobile si MyBRD Net a ajuns la 640.000, la sfarsitul anului 2019, in crestere cu 19% fata de decembrie 2018 si cu 46% fata de decembrie 2017.
„În același timp, volumul de tranzacții prin canalele electronice a crescut rapid, cu +24% în comparație cu 2018.”, potrivit comunicatului de presa.
„Gradul de penetrare digitala a accelerat de asemenea pe segmentele IMM-urilor și companiilor mari, peste 97% din tranzacții fiind efectuate prin canale electronice, adunând peste 1 milion de plăți pe lună.”, mai precizeaza BRD.
In cursul anului 2019, BRD a lansat mai multe soluții digitale pentru clienții săi: o nouă aplicație mobilă pentru corporații, care oferă acces în timp real la conturi în condiții depline de securitate și mobilitate, o soluție digitală end-to-end complet integrată pentru factoring și o platformă digitală de trade finance dedicată gestionării într-un mod rapid și sigur a garanțiilor, scrisorilor de credit și încasarilor.
„In linie cu programul nostru de transformare a modelului de afaceri, am accelerat investițiile în inovația digitală pentru a oferi clienților o experientă îmbunătățită. Spre exemplu, pentru companii, am lansat o nouă aplicație de mobil pentru cash management și oferim acces facil la soluțiile de factoring și trade finance. Pentru clienții retail, îmbunătățirea continuă a soluțiilor de bancă la distanță a condus la o creștere de două cifre a ratei de adopție și a volumului de tranzacții pe canalele digitale.”, a declarat François Bloch, Director General al BRD Groupe Société Générale.
Rezultate financiare
Venitul net bancar la nivelul Grupului BRD în anul 2019 a atins 3.270 milioane RON, în creștere cu 5,0% față de 2018.
Veniturile nete din dobânzi au atins 2.150 milioane RON, mai mari cu 8,1% față de anul precedent, fiind influențate pozitiv de creșterea continuă a volumelor, schimbări de structură și mediul favorabil al ratelor de dobândă.
Contrar presiunii puternice asupra prețurilor serviciilor bancare de tranzacționare, veniturile nete din comisioane au crescut cu 1,1% față de anul 2018, datorită activitații intense pe segmentul cardurilor, creșterii volumelor de tranzacții ale clienților, precum și veniturilor mai mari din activitatea de administrare a activelor.
Profitul net al Grupului BRD a atins 1.499 milioane RON în 2019 (în comparație cu 1.563 milioane RON în 2018).
BRD – Groupe Société Générale operează o reţea de 648 de unităţi. BRD ocupă o poziţie importantă pe piaţa românească a cardurilor, cu aproximativ 2,4 milioane de carduri şi o reţea de acceptare de aproximativ 29 000 POS-uri şi aproape 1 500 ATM-uri. Activele totale ale băncii erau, la finalul anului 2019, de 55,9 mld RON.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„To be honest I think that Sinaia, your conference, is much better then Davos.”
Many more interesting quotes in the video below: