[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

BRD – numărul de clienți ce utilizează activ banca la distanță a crescut la aproape 800.000, +13% în dinamică anuală. Sub 40% dintre clientii bancii utilizeaza canalele de online banking.

5 noiembrie 2021

In acest an, BRD a atins o etapa strategica în planul dezvoltării digitale odată cu lansarea pentru clienții persoane fizice, a inițierii relației de afaceri și a acordării de credite de consum, 100% online

„Accentul sporit pe accelerarea digitalizării este vizibil și în creșterea anuală de +13% a numărului de clienți care utilizează în mod activ canalele la distanță, la sfârșitul lunii septembrie 2021. În plus, numărul tranzacțiilor prin canale electronice este în creștere rapidă, cu +32% în primele noua luni din 2021,” precizeaza banca in comunicatul de prezentare a rezultatelor financiare pe primele noua luni din acest an.


Am accelerat ritmul adoptării digitale, numărul clienților care folosesc în mod activ canalele la distanță fiind de aproape 800.000. Înrolarea și creditarea de consum 100% online sunt acum disponibile. De asemenea, am lansat și alte funcționalități ale YOU BRD, aplicația noastră de mobile banking, ghidați constant de dorința de a îmbunătăți experiența clienților noștri,” a declarat François Bloch, CEO-ul BRD Groupe Société Générale.

Rezultatele financiare in primele 9 luni din 2021

In primele 9 luni din 2021, venitul net bancar al Grupului BRD a atins 2.335 milioane RON, în creștere cu 1,2% în comparație cu perioada similară a anului trecut.

„Această dinamică pozitivă a fost determinată de creșterea solidă a veniturilor nete din comisioane, mai mari cu aproape 10% în dinamică anuală în primele 9 luni din 2021, pe fondul creșterii volumelor de tranzacții ale clienților. Pe de altă parte, venitul net din dobânzi a rămas rezilient (-1,5% în dinamică anuală în primele 9 luni din 2021),” explica banca.

Grupul BRD a înregistrat un rezultat net de 920 milioane RON în primele 9 luni din 2021, +24,7% în dinamică anuală, de la 738 milioane RON în primele 9 luni din 2020.

____________

BRD – Groupe Société Générale operează o reţea de 525 de unități, un portofoliu de aproximativ 2,3 milioane de carduri, o reţea de acceptare de peste 31,000 POS și aproape 1,400 ATM-uri. Activele totale ale băncii erau, la finalul lunii septembrie 2021, de 66,6 mld RON.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?