[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

BRD lanseaza o solutie de plata pentru POS-uri neasistate in reteaua Sameday

15 noiembrie 2023

BRD Groupe Société Générale anunta o nouă soluție pentru POS-urile de tip neasistat împreună cu Sameday, compania de curierat care a lansat livrarea în easybox în România.  

„Prezentă în peste 900 easybox-uri, soluția ajută, prin caracteristica self-service care integrează plata cu cardul, la flexibilizarea și disponibilitatea plăților 24/7. Ea economisește timp pentru consumatori și oferă o experiență electronică facilă, sprijinind un business de curierat sustenabil, rapid și aliniat așteptărilor clienților.” potrivit comunicatului.

Ne propunem să continuăm să oferim o gamă largă de soluții de acceptare a plății cu cardul. În acest moment acoperim toată gama de opțiuni prin oferta noastră extinsă de acceptare – plata la POS, E-Commerce, Bring Your POS, la care se va adăuga, în curând, o nouă soluție de acceptare prin Soft POS, care permite plata la orice telefon de tip Android care are soluția tehnică instalată. Parteneriatul cu Sameday și Grupul eMAG este unul foarte important, prin care urmărim să aducem noi soluții de management al lichidităților și de trezorerie clienților noștri și să fim alături de ei în creșterea business-ului”, a spus Maricela Lițcanu, Director Executiv Global Transaction Banking, BRD Groupe Société Générale.

„Terminalul POS de tip neasistat permite acceptarea plăților în orice moment și răspunde tendinței consumatorilor de utilizare a terminalelor de tip self-service. Soluția are un mod de integrare facil cu sistemele folosite de clienți, indiferent de locul în care acestea sunt instalate.” explica BRD.

„La Sameday credem că digitalizarea și practicile sustenabile nu sunt doar o responsabilitate, ci o oportunitate de a avea un impact pozitiv asupra vieților oamenilor. Alături de partenerul nostru, BRD, suntem încântați să le oferim clienților o soluție convenabilă și durabilă care le îmbunătățește experiența de livrare la easybox. Rămânem dedicați îmbunătățirii continue a serviciilor noastre și implementării de tehnologie în toate operațiunile noastre”, a declarat Lucian Baltaru – CEO Sameday Group.

______________

Rețeaua Sameday easybox numără aproximativ 3900 de unități în România. Potrivit celor mai recente studii realizate de Sameday, serviciul de livrare și returnare easybox este utilizat de 86% dintre cumpărătorii online din zonele urbane. Consumatorii aleg acest serviciu datorită experienței de utilizator, controlului asupra timpului și flexibilității.

Pentru companie, easybox înseamnă eficiență operațională și diminuarea impactului de mediu. Un curier care livrează la ușă, livrează între 100 și 120 de pachete pe zi, în schimb, un curier care are în ruta lui doar easybox-uri, reușește să ajungă la 500 de colete pe zi. Această livrare consolidată înseamnă mai puțini kilometri parcurși de vehicul și mai puține opriri.  Datorită reducerii emisiilor de CO2 livrarea la easybox generează cu până la 95% mai puține emisii per colet livrat, față de livrarea la domiciliu.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?