[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

BRD lanseaza facilitatea „Split the bill” pentru utilizatorii serviciului de mobile banking

12 ianuarie 2016

«Split the bill» (imparte nota de plata)  le permite celor care folosesc serviciul sa imparta cheltuielile, fie ca este vorba despre o masa in oras cu prietenii sau de plata facturilor de utilitati in cazul locuintelor folosite in comun. Suplimentar, utilizatorii au acum posibilitatea de a solicita bani prin functionalitatea «Request money» (Cere bani) sau de la orice alt utilizator al aplicatiei MyBRD Mobile indicand doar numarul de telefon.

Cele 2 noi optiuni de transfer de bani completeaza gama de functionalitati oferita de serviciul de mobile banking al BRD.
„Una dintre acestea este transferul direct catre un numar de telefon mobil, o modalitate unica pe piata bancara din Romania. Beneficiarul platii poate ridica banii, imediat, de la orice agentie BRD, chiar si fara sa fie titularul unui cont bancar. Suplimentar, clientii beneficiaza de alte functionalitati inovatoare, precum plata facturilor de utilitati prin scanarea codului de bare si transferurile prin coduri QR catre alti utilizatori MyBRD Mobile.

Lansat in noiembrie 2013, serviciul de mobile banking MyBRD Mobile numara peste 205.000 de utilizatori si este in topul celor mai descarcate 3 aplicatii financiare din magazinele sistemelor de operare iOS, Android si Windows Mobile, cu mai mult de 255.000 de descarcari pana in prezent.

Si serviciul de internet banking MyBRD Net le propune utilizatorilor cateva functionalitati noi. Astfel, clientii persoane fizice, investitori la unul dintre fondurile de investitii BRD Asset Management, distribuite prin BRD, pot consulta informatii legate de fondurile detinute si, de asemenea, pot subscrie si rascumpara unitati de fond.

Aplicatia de internet banking devine si mai prietenoasa pentru utilizatori prin noua functionalitate care le ofera acestora ajutor contextual in realizarea operatiunilor. Informatiile sunt afisate personalizat, in functie de metoda de autentificare / semnare a utilizatorului, si descriu pasii care trebuie urmati pentru finalizarea cu succes si in siguranta a tranzactiei.

Serviciul MyBRD Net numara 703.000 utilizatori care au generat, in 2015, peste 2,5 milioane de tranzactii, in crestere cu 15 % fata de anul precedent, valoarea tranzactiilor fiind, in acelasi interval, cu aproximativ 1 milion RON mai mare decat cea inregistrata la finalul anului 2014.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?