Aceasta este singura cifra legata de migrarea clientilor BRD catre canalele online si, in general, despre transformarea/dezvoltarea digitala a bancii, care apare in comunicatul privind rezultatele financiare aferente primului trimestru din acest an.
Nimic despre inrolarea la distanta, creditarea online sau deschiderea de conturi de economii si depozite la termen, functii care sunt disponibile in aplicatia You BRD.
Rezultate financiare
BRD raporteaza un profit net în creștere cu 18% (263 milioane RON față de 222 milioane RON în trimestrul I 2021) in vreme ce ROE a atins „un nivel ridicat” de 12% în primul trimestru al anului.
Veniturile totale ale Grupului BRD au atins 810 milioane RON, mai mari cu +7,5% față de T1 2021. Veniturile nete din dobânzi au înregistrat o creștere sensibilă (+9,8% an/an), susținută de o dinamică foarte bună a volumelor de credite, în timp ce efectul pozitiv al creșterii ratelor de dobândă începe să se reflecte progresiv asupra veniturilor. Veniturile nete din comisioane au crescut cu 3,4% față de anul precedent, beneficiind de volume mai mari de tranzacții ale clienților care au compensat presiunea asupra prețurilor serviciilor bancare zilnice și tranzacționale.
Producția de credite pentru persoane fizice a înregistrat o creștere consistentă de 27% în T1 2022 față de aceeași perioadă a anului trecut, marcând „cea mai bună producție din istoria T1”, determinată de dinamica puternică a creditelor noi pentru locuințe (+139%).
“Economia românească a înregistrat o revenire solidă în 2021. În primul trimestru din 2022, inflația și războiul din Ucraina și-au pus amprenta asupra perspectivelor, atât FMI, cât și Banca Mondială reducând estimările de creștere a PIB-ului României pentru 2022 la aproximativ 2%. Așteptările pozitive sunt legate de Planul Național de Redresare și Reziliență.” – a declarat François Bloch, CEO-ul BRD Groupe Société Générale.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: