[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

BRD a lansat un serviciu de mobile banking care permite transferul banilor prin simpla atingere a telefoanelor

19 noiembrie 2013

Noua solutie de mobile banking a BRD, lansata in aceasta dimineata – MyBRD Mobile, ofera utilizatorilor posibilitatea de a realiza transferuri de bani, de a plati facturile si de a obtine informatii financiare instantaneu, direct de pe telefonul mobil. Pentru noua aplicatie, BRD are o tinta „conservatoare”: 50.000 de clienti noi pe an, in urmatorii trei ani.

In materie de transferuri de bani, aplicatia MyBRD Mobile le ofera clientilor cele mai inovatoare modalitati precum: scanarea codului de bare al facturilor, transferurile catre coduri QR si catre numere de telefon. Dar cea mai inedita functie propusa de aplicatia MyBRD Mobile este transferul prin „bump” – adica prin simpla atingere a doua telefoane.

Aplicatia este compatibila cu telefoanele smartphone (iOS, Android si Windows) si tabletele (iPad, Android), fiind disponibila gratuit pentru descarcare in magazinele virtuale de aplicatii specifice. De asemenea, MyBRD Mobile este optimizata pentru accesare prin browser mobil la adresa www.mybrdmobile.ro si prin USSD la numarul scurt dedicat *117#.

„Planurile de dezvoltare a produselor noastre pornesc de la dorintele si sugestiile clientilor nostri. Venim in intampinarea acestora prin lansarea unui serviciu care le va permite o economie semnificativa de timp, dar si utilizarea unor optiuni inovatoare ce simplifica orice tranzactie financiara. Ceea ce dorim este sa le oferim clientilor o experienta inedita de relationare cu banca, bazandu-ne pe ceea ce majoritatea dintre ei isi doresc: rapiditate, siguranta, dar si posibilitatea de a fi conectati la ultimele noutati tehnologice,” a declarat Bogdan Spuza, Director Executiv, Marketing si Management Produse, BRD-Groupe Société Générale.

MyBRD Mobile face posibila executarea de operatiuni precum consultarea soldurilor si a istoricului tranzactiilor pentru conturile proprii si realizarea de transferuri bancare catre alte conturi, indiferent daca sunt in cadrul BRD sau sunt deschise la alte banci. De asemenea, aplicatia trateaza in timp real tranzactiile, inclusiv in weekend sau in zilele nelucratoare.
MyBRD Mobile ofera si functionalitati publice, cu ajutorul carora consumatorii care nu au cont BRD pot obtine informatii generale despre banca, simulari de credite, conversii valutare si localizarea ATM-urilor sau a unitatilor BRD.

Nivelul de securitate al aplicatiei este adaptat in functie de canalul de acces (App, Browser, USSD) si functiile utilizate. MyBRD Mobile ofera un nivel ridicat de siguranta prin digipass-ul mobil si parolele de tip OTP (cod unic valabil pentru o singura operatiune).

Pentru mai multe detalii puteti descarca aici prezentarea MyBRD Mobile

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?