[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

BRD a lansat MultiCard Suporter – un produs care ar putea elimina biletele de acces pe stadioane

18 aprilie 2011

18 aprilie, 2011 – De astazi, BRD si Clubul de fotbal Dinamo Bucuresti le ofera fanilor echipei bucurestene posibilitatea de a intra pe stadion folosind un card bancar pe post de bilet. In plus, cardul poate fi personalizat cu fotografii ale jucatorilor preferati sau cu imagini din viata echipei, dintr-o galerie de imagini prestabilita.

Emis sub sigla MasterCard, MultiCard Suporter imbina facilitatile oferite de integrarea tehnologiei contactless cu cele permise de un card standard (plati la comercianti sau plati de facturi la bancomat, retrageri de numerar). Cip-ul cardului poate gestiona cu usurinta fie un abonament la meciurile echipei Dinamo, fie un portofel electronic ce contine un bilet de acces pe stadion.

“Fiecare club isi doreste sa isi aduca suporterii cat mai aproape. Acest proiect este o facilitate in plus pentru ei si ne apropie si mai mult de ceea ce inseamna relatia club-suporteri intr-un fotbal civilizat. Urmeaza sa dezvoltam si alte facilitati adiacente acestui card, cum ar fi un program de reduceri de care sa beneficieze posesorii lui”, a declarat Nicolae Badea, presedinte FC Dinamo. “Suntem si noi suporteri si vrem ca atunci cand microbistii decid sa vada un meci pe stadion, sa isi petreaca cel mai mult timp in tribune, nu asteptand la coada”, a declarat Gabriel Ghita, Business Development Manager CEE – MasterCard Europe.

Concret, posesorul se duce la casierie si isi plateste biletul cu acest produs. In urma tranzactiei, clientul primeste un bon – care atesta sectorul si locul din stadion –  iar informatiile biletului sunt memorate de cip-ul incorporat in card. La momentul partidei, posesorul se prezinta la poarta aferenta sectorului unde are bilet si tot ce trebuie sa faca, pentru a intra pe stadion, este sa apropie cardul de cititor.

Noul card nu este un produs co-branded ci unul de afinitate. Mai mult, acest produs nu este emis in regim de exclusivitate, astfel ca BRD poate lansa astfel de carduri si cu alte cluburi de fotbal din Romania. Data fiind titulatura programului – MultiCard Suporter – este foarte probabil ca BRD sa dezvolte programul in acest sens. Cu atat mai mult cu cat stadioanele din tara, unde va juca Dinamo, vor trebui dotate cu terminale care sa permita utilizarea cardurilor contacless emise catre suporterii echipei Dinamo. Oficialii BRD nu au dorit sa comenteze aceasta posibilitate.

Desi oficialii Clubului de fotbal Dinamo au declarat ca la ultima cercetare de piata a rezultat ca in Romania sunt peste un milion de suporteri ai acestei echipe de fotbal, reprezentantii BRD se asteapta la o piata mult mai restransa – produsul fiind considerat unul de nisa.

Piata potentiala pentru acest produs este evaluata de catre Dana Demetrian, director executiv al Departamentului Administrare generala a retelelor din cadrul BRD, la “cateva mii in Bucuresti si cateva zeci de mii la nivelul intregii tari”. Datorita posibilitatii de a personaliza cardul cu jucatorii favoriti, oficialul BRD se asteapta ca noul produs sa se bucure de succes avand in vedere rezultatele remarcabile inregistrate de campania “A la carte” in 2010, cand s-au emis 200.000 de carduri personalizate catre clienti.

BRD este prima banca din Romania care a extins la nivel national  reteaua de acceptare a cardurilor contactless “Instant Pay”, precum si prima care le-a oferit clientilor posibilitatea de a-si personaliza cardul “A la Carte” cu fotografia preferata.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?