[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

BRD a intampinat ieri dificultati tehnice in procesarea tranzactiilor prin intermediul aplicatiilor de banking online. Banca recomanda instalarea unei noi aplicatii.

9 februarie 2021

Clientii BRD au semnalat ca inca de ieri dimineata nu pot efectua tranzactii prin MyBRD. In cele din urma, dupa pranz, BRD a publicat pe contul de facebook al bancii un mesaj de confirmare a faptului ca sunt probleme.

Ne confruntăm cu unele dificultăți tehnice care pot produce dificultăți în accesul la aplicații sau întârzieri în procesarea tranzacțiilor realizate prin intermediul aplicațiilor de internet și mobile banking MyBRD. Echipele noastre se concentrează pe rezolvarea situației, vom reveni cu informații de îndată ce situația revine la normal. Vă cerem scuze pentru inconvenientele create și vă asigurăm de tot sprijinul nostru pentru remedierea acestora,” a precizat BRD.

Intr-un dialog cu unul dintre clientii nemultumiti de situatie, banca a dat urmatoarea explicatie si a venit cu o recomandare:

Situatia este una cunoscuta, un incident ce urmeaza a fi solutionat in cel mai scurt timp posibil. Totodata, iti recomandam instalarea noii aplicatii You BRD, serviciu ce va inlocui pe viitor serviciul MyBRD Mobile.” 

Pe seara, la 17.30, venea si mult asteptatul anunt de remediere: „Platforma MyBRD funcționează acum normal.”

###

Pentru cei care vor sa renunte la MyBRD si sa treaca la noua alicatie You BRD, banca a oferit o serie de explicatii.

Aplicația este momentan disponibilă pentru un număr limitat de clienți existenți BRD. Planul este să ne extindem gradual și revenim cu vești cand suntem gata de utilizatori noi.

Pentru cei care intre timp au primit mesaj de la banca, tot ce trebuie să faca este sa intre în App Store sau Google Play, cauta YOU BRD, o descarca, întroduc datele și sunt „pregatiti pentru banking”. Din momentul în care clientul se înregistreaza în YOU BRD, toate datele sale se transferă automat în noua aplicație.

Pentru ca este necesar un timp de acomodare, banca spune ca timp de doua luni pot fi folosite ambele aplicatii. „Însă din momentul în care ai activat YOU, MyBRD se va dezactiva în 60 de zile și vei putea folosi doar YOU. Nu te ingrijora, te anunțăm înainte să se închidă aplicația.”

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?