In comunicatul de prezentare a rezultatelor pe primele 9 luni din acest an, BRD anunta ca gradul de echipare a clienților persoane fizice (număr mediu de produse pe client activ) a crescut la 4,25 de la 4,16 la finalul lunii septembrie 2017. Stocul de contracte de internet și mobile banking pentru clienții persoane fizice a ajuns la 1,51 milioane, +16% față de anul precedent, contractele mobile banking crescând într-un ritm „foarte rapid” (stocul de contracte MyBRD Mobile a crescut cu +39% an pe an).
„Platformele de online banking au fost în continuare dezvoltate, aducându-se în primele noua luni ale anului 2018, noi îmbunătățiri funcționalităților deja existente, în special pentru facilitarea plăților de facturi și subscrierii online de unități de fond.”, se precizeaza in comunicat.
“În primele nouă luni ale anului 2018, Grupul BRD a obținut rezultate foarte solide, ce reflectă dinamica comercială pozitivă și performanța operațională robustă. Creșterea a fost susținută de avansul volumelor de credite și depozite pe segmentul retail, de intensificarea tranzacțiilor, în timp ce utilizarea tot mai ridicată a soluțiilor de bancă la distanță confirmă eforturile continue de a îmbunătăți oferta noastră digitală”, a declarat François Bloch, Directorul general al BRD Groupe Société Générale.
BRD – Groupe Société Générale operează o reţea de 745 de unităţi, un portofoliu de aproximativ 2,4 milioane de carduri şi o reţea de acceptare de aproximativ 28.000 POS-uri şi aproximativ 1.500 ATM-uri. Activele totale ale băncii erau, la finalul lunii septembrie 2018, de 53,0 mld RON.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: