Bonus Card implinește 10 ani de la lansarea pe piața din România si anunta ca volumul tranzacțiilor generate de acest produs a depășit 440 milioane lei în 2016, fata de numai 20.000 lei in 2007. În prezent, Garanti Bank are un portofoliu de peste 160.000 de clienți Bonus Card și 6.000 de magazine partenere.
„Din anul 2007, comportamentul clienţilor s-a schimbat, pe măsură ce aceștia au devenit mai conștienți de beneficiile folosirii unui card de credit. În consecință, ponderea achizițiilor în rate la partenerii Bonus Card a reprezentat 37% din volumul total în 2016.”, potrivit comunicatului de presa.
În ceea ce privește preferinţa pentru tranzacții online, 22% din totalul achizițiilor prin intermediul Bonus Card au fost făcute online în 2016.
Bonus Card este folosit, în principal, de către clienții Garanti Bank pentru a cumpăra produse electrocasnice (16% din totalul tranzacțiilor), articole vestimentare (9% din totalul tranzacțiilor), precum și produse farmaceutice (5% din totalul tranzacțiilor).
Clienții pot acumula până la 10% bonus de fiecare dată când efectuează o tranzacție prin intermediul cardului, pe teritoriul României sau în afara acesteia. Bonusul reprezintă sume pe care aceștia le pot folosi mai apoi în magazinele partenere. Anul trecut, Garanti Bank a acordat, în total, aproximativ 1 milion de lei sub formă de bonus.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: