„Numărul de clienți atrași până în acest moment prin CEC_in, fluxul de înrolare online este echivalentul a 50 de unități bancare. Până la finalul anului sperăm să atingem 10.000 clienți noi doar prin CEC-IN. Iar dacă privim în ansamblu, circa 80% din operațiunile bancare sunt originate de pe Internet sau Mobile banking.”, a declarat Bogdan Neacșu, CEO al CEC Bank pentru wall-street.ro.
Soluțiile de plăți de pe mobil lansate de CEC Bank (aplicația CEC Pay, Apple Pay și Card2Card) au atras potrivit lui Neacșu circa 15.000 de utilizatori.
Schimbarea comportamentului de consum pe timpul pandemiei a crescut foarte mult plățile cu cardurile CEC la comercianți (+50%) și numărul clienților care folosesc canalelele digitale (+40%). În medie, banca a raportat 300 de persoane/zi care au solicitat activarea aplicațiilor de Online sau Mobile Banking pe durata stării de urgență.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: