Blugento despre Black Friday 2020: s-au dublat comenzile platite cu cardul fata 2019. Peste 70% dintre comenzile plasate au fost achitate online. „Vorbim deja despre un nou tipar de consum.”

27 noiembrie 2020

Cele peste 500 de magazine online care folosesc platforma Blugento și care au participat anul acesta la campania de Black Friday au înregistrat vânzări record – de cinci ori mai multe comenzi față de o zi obișnuită, cu o valoare a încasărilor de sapte ori mai mare comparativ cu o zi obișnuită.

În campania de Black Friday din 2020, magazinele online au rulat campanii specifice pentru a încuraja plata cu cardul, rezultatul fiind o dublare a comenzilor plătite cu cardul față de anul trecut. De această dată, peste 70% dintre comenzile plasate au fost achitate online, cu cardul, lucru care ne încurajează să vorbim deja despre un nou tipar de consum, unde plățile online devin rapid o normalitate”, spune Sandu Băbășan, CEO Blugento.


Sectoare afectate sever de pandemia de COVID – 19 au văzut în Black Friday o oportunitate.

Activitățile din domeniul HoReCa au crescut surprinzător de mult în această perioadă. Dacă anul trecut HoReCa era aproape inexistent ca și domeniu în online, de Black Friday, anul acesta, atât restaurantele cât și distribuitorii de produse specifice au avut campanii concrete, cu rezultate fantastice. Este primul Black Friday la care au participat activ și interesat producătorii din România, atât locali, cât și naționali, aceștia având campanii și oferte dedicate de Black Friday,” spune Lorand Minyo, Head of Marketing la Blugento.

Bugetele de promovare au fost mai mari anul acesta de Black Friday cu aproximativ 50%. Companiile au investit specific în campaniile online și au folosit serviciile Zéa, agenție de marketing digital în eCommerce.

„Un boost considerabil în vânzări a fost generat de conținutul video, creat specific pentru acest tip de campanie,” a mai precizat Lorand Minyo.

###

Blugento este o companie clujeană, specializată în furnizarea de soluții de eCommerce bazate pe platforma Magento, cea mai populară platformă de comerț electronic din întreaga lume. Implementarea platformei Blugento permite construirea unui magazin online de la zero, într-o singură zi, clienții având acces la toate funcționalitățile oferite de platforma Magento, adaptate la piața din România din punct de vedere fiscal şi legislativ.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?