Black Friday Pro la F64: 65.000 vizitatori unici, 4.000 de comenzi si vanzari de peste 9,5 milioane de lei in numai 3 zile

27 octombrie 2015

De-a lungul celor trei zile de reduceri foto-video, F64 a inregistrat 4.029 de comenzi si vanzari de peste 9,5 milioane de lei, cu peste 35% mai mult fata de editia de anul trecut a Black Friday Pro. Achizitia prin intermediului site-ului F64 a reprezentat 61% din ponderea vanzarilor, iar cele mai populare categorii de produse au ramas, si la a treia editie Black Friday Pro, camerele foto DSLR si obiectivele foto dedicate acestui segment. ​

„Debutul campaniei a adus online cei mai multi vizitatori, iar pe parcursul celor trei zile site-ul a fost accesat de 65.000 de utilizatori unici. F64 a inregistrat vanzari in valoare de peste 9,5 milioane de lei, la editia precedenta, totalul fiind de aproximativ 7 milioane de lei.”, potrivit comunicatului de presa.

„Am ajuns cu Black Friday Pro la a treia editie si ne bucuram ca si anul acesta am avut alaturi parteneri care sa ne ajute sa oferim cele mai bune reduceri la produse performante. Anul acesta a fost cel mai bun parcurs pentru Black Friday Pro si asta nu poate decat sa ne motiveze pentru campania de Black Friday din noiembrie, cand pregatim noi produse si promotii speciale”, a declarat Marian Alecsiu, cofondator F64.

F64, cel mai mare magazin foto-video din Romania, a derulat, intre 23 si 25 octombrie, campania Black Friday Pro cu cele mai bune echipamente dedicate mediului profesionist, dar si oferte pentru oricine a dorit sa treaca la urmatorul nivel al fotografiei sau videografiei. Campania a inceput pe 23 octombrie, la ora 00:00 si s-a desfasurat pana pe 25 octombrie, la ora 23:59, atat online, pe f64.ro, cat si offline, in magazinul din Bulevardul Unirii nr. 45.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?