Media Galaxy, anunţă începerea campaniei Black Friday de joi, 20 octombrie. Astfel, anul acesta, retailerul îşi propune să deruleze campania de Black Friday pe parcursul a 35 de zile, în perioada 20 octombrie – 23 noiembrie, potrivit unui anunţ al companiei.
Pregătirea campaniei de Black Friday a început cu şase luni în urmă şi a însemnat investiţii în optimizarea website-ului în ceea ce priveşte infrastructura hardware şi optimizarea timpului de încărcare a paginilor, optimizarea proceselor de achiziţie şi livrare la domicliu şi asigurarea unui stoc de minim 500 de produse pe toate reperele importante, potrivit companiei.
Pentru a asigura cumpărătorilor noi reduceri săptămânale, campania este împărţită în mai multe runde de promoţii, de câte o săptămână fiecare. Ofertele vor fi dezvăluite treptat în fiecare rundă şi vor culmina cu runda finală în săptămâna 17-23 noiembrie.
În prima etapă, desfăşurată între 20 şi 27 octombrie, clienţii pot beneficia de reduceri la peste 1.000 de produse din toate categoriile:
• Până la 80% la comunicaţii
• Până la 40% la televizoare
• Până la 40% la electrocasnice mari
• Până la 60% la electrocasnice mici
• Până la 60% la entertainment
Media Galaxy anticipează că volumul vânzărilor anul acesta va depăşi recordul de anul trecut, când lanţul de retail Media Galaxy şi Altex a avut vânzări cumulate în valoare de 80 de milioane de euro, atât online cât şi offline. În ceea ce priveşte segmentele de produse, cele mai mari vânzări sunt aşteptate în categoriile Entertainment, Brown Goods, Electronice şi Electrocasnice Mici.
Sursa: ZF
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: