[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Black Friday la FashionUP va genera o treime din vanzarile asteptate pentru intregul an

10 noiembrie 2016

Startul oficial al Black Friday pe FashionUP va fi în noaptea dintre joi și vineri, la miezul nopții, urmând să se desfășoare campania până duminică, 20 noiembrie. „Totuși, cei care se vor înscrie pe site pentru a primi codul secret, vor avea acces la ofertele pregătite cu două ore înaintea celorlalți.”, potrivit comunicatului de presa.

Pentru sfarsitul de saptamana dedicat cumpărăturilor, FashionUP a pregătit peste 60.000 de produse. Toate acestea vor avea preț special, iar reducerile ajung până la 80%. Campania de Black Friday se va desfășura între 18 și 20 noiembrie, iar FashionUP estimează că va vinde peste 100.000 de produse în acest interval. Mai mult, compania se așteaptă la o cifră de vânzări de aproximativ 10 milioane de lei.

În plus, magazinul a pregătit și câteva surprize pentru finalul acestui an. Prima este lansarea primei colecții de produse pentru casă, debutând astfel în segmentul Home&Deco. Aceasta cuprinde produse de tapițerie și decorațiuni interioare, precum draperii, cuverturi, perne decorative și multe alte produse perfecte în fiecare casă. Apoi, FashionUP a pregătit o nouă secțiune de îmbrăcăminte și încălțăminte pentru copii cu sute de articole pentru toate vârstele. Iar o surpriză pentru adulți este disponibilitatea începând cu luna noiembrie a circa 5.000 de produse Heine, marcă germană de îmbrăcăminte renumită pentru croielile îndrăznețe și sofisticate.

Luna trecuta FashionUP a devenit distribuitor oficial în România al brandului LaRedoute. „Parteneriatul s-a dovedit unul de succes, în doar trei săptămâni fiind vândute câteva mii de produse. Acestea au reprezentat 25% din vânzările magazinului pe luna octombrie.” se mai arata in comunicat.

FUP Distribution, compania care operează magazinul online fashionup.ro, ţinteşte anul acesta vânzări de peste 30 milioane de lei.

In cei sapte ani de existenta pe piata din Romania, FashionUP a avut peste 200.000 de clienți la care au ajuns aproximativ 600.000 de produse. Compania operează şi în Bulgaria şi Ungaria.

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?